رحیم بنامولایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این جنگ اقتصادی باید با تصمیم اصولی و دقیق در صحنه اقتصاد ، پاتک مناسب، کارساز و کوبنده به دشمن زد.
وی همراهی و هماهنگی حاکمیت با بخش خصوصی دراتخاذ تصمیمات اقتصادی را زمینه ساز کم اثر شدن تحریم ها در سال پیش روی دانست.
بنامولایی، تمایل تیم اقتصادی دولت و بانک مرکزی به استفاده از نظرات کارشناسی بخش خصوصی و اساتید اقتصاد دان را حرکتی روبه جلو در رفع چالش های اقتصادی ذکر کرد.
وی گفت: باید این باور درمدیران جامعه بیش ازپیش تقویت شود که اتخاذ تصمیمات ، دستورالعمل ها و بخشنامه های موردی و عجولانه در مسیر رفع موانع اقتصادی راهگشا نخواهد بود.
** داروهای مسکن درمانگر بیماری اقتصاد جامعه نیست
رئیس پارلمان بخش خصوصی البرز گفت: درمان پیکر بیمار و نحیف اقتصاد کشور با تصمیمات موردی که صرفا نقش داروهای مسکن را ایفا می کنند ثمری ندارد و رهایی از این بیماری نیازمند جراحی عمومی آن هم با مشارکت متخصصان زبده اقتصادی است.
بنامولایی افزود: در سال جدید با ناهمواری های اقتصادی فراوانی مواجه خواهیم بود ، لذا دیگر فرصت کافی برای اتخاذ تصمیمات همراه با آزمون و خطا نداریم .
وی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی را بایستی با مشارکت و همفکری دولت، اقتصاد دانان و کارشناسان مجرب بخش خصوصی برطرف نمائیم و دراین صورت است که به دنیا ثابت خواهیم کرد با وجود انبوه تحریم ها همچنان کشوری توانمند و مقتدر هستیم.
وی گفت: در سال جدید باید از خطاها و اشتباهاتی که تداوم وابستگی شدید به واردات را درپی داشته درس عبرت بگیریم و شعار زیبای خودباوری و اتکاء به توانایی های علمی و صنعتی را سرلوحه فعالیت هایمان قرار دهیم.
رئیس پارلمان بخش خصوصی استان البرز در ادامه این گفتگو به همراهی و هماهنگی کامل میان بخش خصوصی ، استانداری و مدیران دستگاه های اجرائی و قضائی استان البرز در رفع موانع اقتصادی اشاره کرد.
بنامولایی گفت: امیدواریم مصوبات عدیده شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی البرز در ابعاد اقتصادی که در سطح ملی و استانی کارگشا خواهد بود در پایتخت مورد تائید نهائی و اجراء قرار گیرد تا شاهد ایجاد تحول در اقتصاد جامعه باشیم.
7411/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.