به گزارش ایرنا، میر هانی هاشمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان وضعیت گل ریحان خوب است، اظهار داشت: در چند بازی اخیر دچار بدشانسی هایی شدیم لیکن تا امروز بازیکنان تیم عملکرد بسیار خوبی داشته و تیم‌های مقابل مان را به خوبی تحت تاثیر قرار داده ایم.
وی گفت: در دیدارهای گذشته ثابت کردیم گل ریحان تیمی در حد مدعیان صعود به لیگ برتر بوده و اهداف بزرگی را دنبال می کند، ولی مهم ترین مشکل ما بدشانسی است که در برخی بازی‌ها گریبان ما را گرفته است.
وی ادامه داد: در هر بازی فرصت های ایده آلی می سازیم که نشان می‌دهد در موقعیت سازی و طراحی حمله، جزء تیم‌های باکیفیت لیگ یک هستیم.
کاپیتان تیم فوتبال گل ریحان البرز با اشاره پیش روی با ملوان اظهار داشت: نه تنها بازی با ملوان بلکه تمام دیدار های ما سخت است و به آن به چشم یک فینال نگاه می کنیم اما بازی با ملوان به خاطر شرایط جدولی حساس تر از گذشته شده است و باید تمام تلاش خود را به خرج داده تا موفق شویم.
هاشمی گفت: ما همیشه بازی های با کیفیتی را نشان می دهیم و در بازی با ملوان خوش شانسی هم نصیب مان شود و بتوانیم از فرصت های مان بهترین استفاده را ببریم تا یک گام دیگر به سمت صعود پیش برویم.
وی ادامه داد: قولی که می توانم از طرف خودم و تمام بازیکنان به هواداران تیم گل ریحان در استان البرز بدهم این است که ما بچه های تیم هم قسم شدیم و در ادامه مسابقات با تمام توان می جنگیم.
هاشمی همچنین در مورد وضعیت خودش گفت: در آخرین دقایق نیمه نخست بازی هفته گذشته از ناحیه ساق و مچ پا دچار آسیب دیدگی شدم و نتوانستم کار را ادامه بدهم اما با این حال شرایط بهتری در روز های گذشته داشتم و تلاش می کنم در بهترین شرایط ممکن به بازی با ملوان برسم.
تیم فوتبال گل ریحان البرز هم اکنون با 38 امتیاز در مکان پنجم جدول لیگ دسته یک کشور قرار دارد.
در هفته بیست و هشتم جدول لیگ دسته یک کشور، عصر شنبه گل ریحان البرز به مصاف تیم ملوان بندر انزلی می رود.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.