به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیز گیر روز پنجشنبه در آخرین نشست شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ در سال 97 افزود: با اجرای این طرح ها گام موثری برای رونق تولید و اشتغال روستایی در این شهرستان برداشته شد.
وی با بیان تحقق 142 درصدی اشتغال در سامانه رصد اشتغال در شهرستان ساوجبلاغ گفت:
این شهرستان با ثبت هفت هزار و 750 نفر، رتبه نخست اشتغال استان البرز را کسب کرد.
فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این شهرستان گفت: این نمایشگاه با هدف عرضه مستقیم کالا و تامین مایحتاج مردم با 137 غرفه راه اندازی شده است.
پالیزگیر از عرضه اقلام اساسی در نمایشگاه بهاره و دیگر بخشهای شهرستان خبر داد و گفت: 14 تن گوشت قرمز به این شهرستان تخصیص یافته که تا کنون پنج تن توزیع شده که یک هزارو 700 تن آن در بخش چهار باغ و مابقی در نمایشگاه بهاره شهرجدید هشتگرد توزیع شده است.
وی همچنین از توزیع دیگر اقلام اساسی اعم از شکر، برنج، تخم مرغ در نمایشگاه بهاره و به صورت سیار در بخش های تابعه این شهرستان خبر داد.
فرماندار ساوجبلاغ گفت: اکنون 70 تن شکر در این شهرستان ذخیره سازی شده و قنادی ها می‌توانند با مراجعه به اداره صنعت، معدن و تجارت سهمیه خود را دریافت کنند.
پالیزگیر از توزیع 150تن سیب و 250 تن پرتقال از 25 اسفند برای تنظیم بازار شب عید خبر داد و گفت: هیچ مشکلی از بابت صنفی و توزیع اقلام اساسی در این شهرستان وجود ندارد.
وی با قدردانی از نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در شهرستان ساوجبلاغ افزود: با وجود تلاش ها و چالش های امنیتی که دشمنان و معاندان بر علیه نظام جمهوری اسلامی انجام دادند جشن چهل سالگی انقلاب باشکوه تمام برگزار شد.
فرماندار ساوجبلاغ در خصوص فعالیت ستاد تسهیلات سفر اظهار داشت: 9 نمازخانه بین راهی، 9 پایگاه اورژانس، چهار پایگاه هلال احمر، پنج پایگاه آتش نشانی، پنج پایگاه شهرداری ، 2 پایگاه میراث فرهنگی برای معرفی ظرفیت های گردشگری شهرستان، هفت پایگاه اسکان مسافران برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی تعبیه شده است.
در پایان این نشست از نرگس نورمحمدی نابغه قرآنی ساوجبلاغی و 6 مدیر ادارات؛ ورزش و جوانان، حفاظت محیط زیست، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، برق و گاز بعنوان مدیر نمونه تجلیل شد.
9933/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.