به گزارش ایرنا، سردار یوسف مولایی عصر چهارشنبه در آئین تجلیل از فرزندان شهدا در باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد کرج با گرامیداشت 22 اسفند روز شهید افزود: برخی مواقع در حق شهدا و دفاع مقدس جفا صورت می گیرد که شاید علت آن این است که ما دستاوردها و ارزش های این دفاع را خوب به جامعه منتقل نکرده ایم.
وی بیان داشت: در بعضی محافل طوری سخن به میان می آید که شهدا به خانواده های خود تعلق خاطر نداشته و برای رهایی از زندگی وارد جنگ شده اند.
سردار مولایی گفت: این درحالی است که شهدای گرانقدر احساسات و تعلق خاطر عمیق به خانواده هایشان داشتند و تنها به خاطر ارزش های والای الهی و دفاع از میهن اسلامی از هستی خود گذشتند.
این رزمنده دفاع مقدس افزود: نامه هایی که از شهدا به یادگار مانده، حکایت از آن دارد که این عزیزان رابطه عمیقی با فرزندان و خانواده های خود داشته و این نامه ها با کلمات هنرمندانه، عارفانه و عاشقانه نگاشته شده اند.
فرمانده سپاه البرز گفت: در دفاع مقدس آنچه که شهدا می خواستند به دست بیاورند بالاتر از خانواده و فرزند بود هر چند که این عزیزان بسیاری مواقع برای دیدن فرزندان خود بی تاب بودند اما هدفی بزرگ پیش پای آنان قرار گرفته بود.
مولایی تاکید کرد که شهدا حاضر شدند تا از همه هستی خود بگذرند و به اهداف بالاتر و بزرگتر دست یابند که امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا در این مسیر قرار بگیریم.
وی بر تکریم خانواده ها و فرزندان شهدای والامقام در جامعه اسلامی تاکید کرد.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.