به گزارش ایرنا، عباس زارع عصر چهارشنبه در آئین تجلیل از کارکنان فرزند شهید شهرداری کرج که در باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد، اظهارداشت: همرزمان شهداء میزان ایثار گذشت و فداکاری شهدا را به خوبی درک کردند و این روحیه باید به نسل جوان انتقال یابد.
وی ادامه داد: ما به عنوان همرزمان شهدا باید راه این عزیزان ادامه دهیم و آموزه های دفاع مقدس را به آیندگان منتقل کنیم.
زارع گفت: روحیه ایثارگری و فداکاری در صحنه های نبرد حق علیه باطل شرایطی ویژه ای به وجود آورد و باید این روحیه از خودگذشتگی، صبوری و فداکاری ها استمرار یابد.
این رزمنده دفاع مقدس خاطر نشان کرد: باید مسیری که شهدا شروع کردند استمرار بدهیم ،ضعف ها را کاهش دهیم و محیطی که زیبنده یادگاری شهدا است به وجود بیاوریم.
وی افزود: به طور قطع فرزندان شهدا در مدیریت شهری سرمایه ای بسیار ارزشمند هستند که باید به آنها توجه شود چرا که میزان تعهد آنان نسبت به سایر همکاران بیشتر است.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: چنانچه نظام مدیریت شهری بتواند در زمینه توانمند سازی فرزندان شهید کار کند شورای شهر از این فرایند حمایت خواهد کرد و پیگیر این موضوع خواهد بود.
دراین آئین فرمانده سپاه استان البرز، شهردار کرج، اعضای شورای چهارم و پنجم که خود نیز از خانواده های شهدا و ایثارگران محسوب می شوند، حضور داشتند.
در شهرداری کرج 101نفر از کارکنان فرزندان شاهد هستند.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.