به گزارش ایرنا، عباس زارع روز چهارشنبه در آئین توسعه مرحله نخست حمل و نقل عمومی شهر کرج که در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد با گرامیداشت 22 اسفندماه روز شهدا اظهار داشت: امروز یکی از تصمیم های شورای شهر در دوره پنجم با همت شهرداری به نتیجه رسید.
وی ادامه داد: تاکید شورای پنجم شهر کرج بر توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش مشکلات زیست محیطی است که خرید اتوبوس های جدید از نکات کلیدی در این بخش به شمار می رود.
زارع افزود: در بودجه سال های 97 و 98 شهرداری کرج به موضوع حمل و نقل عمومی شهر کرج به صورت پررنگ پرداخته شده و سال آینده پیگیری جدی در این رابطه خواهیم داشت.
وی بیان داشت: در بحث حمل و نقل عمومی شهر کرج در مرحله نخست توسعه ناوگان مطرح بوده است که در این زمینه بازسازی ناوگان را شروع کرده ایم و به صورت مرحله ای پیش می رویم.
زارع در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیگیری موضوع مترو که سال ها راکد مانده بود، گفت: این پروژه طی چند سال تعطیل و غیرفعال بود که سال گذشته دوباره فعال شد و در این راستا شهردار و مسئولان سازمان حمل و نقل ریلی به شورای شهر قول داده اند که طی 2 سال آینده حداقل کار سیویل قطعه نخست خط 2 قطار شهری کرج‌ به اتمام برسد.
رئیس شورای شهر با تاکید بر اینکه اتمام فاز نخست پروژه قطار شهری کرج منوط به تخصیص اعتبارات لازم است، افزود: امید است با توجه به شرایط اقتصادی که در حوزه کلان در کشور وجود دارد بتوانیم پیگیری های لازم برای تحقق این مهم را دنبال کنیم، زیرا توسعه حمل و نقل عمومی در بهبود وضعیت زیست محیط شهر کرج، کاهش آلودگی هوای آن و توسعه عدالت در سطح شهر تاثیر بسزایی دارد.
وی با اشاره به اینکه به همت مسئولان شهرداری کرج تلاش می شود سال آینده، سالی مطلوب و پرکت برای شهرمان باشد، گفت: از حمایت های استاندار البرز، نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهری که در پیگیری برنامه های مربوط به توسعه حمل و نقل شهری کرج سهیم بوده اند قدردانی می کنیم.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.