محمد امین بزازی پور فرشی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با هدف اجرای برنامه های حمایت از صنایع کوچک و متوسط و رفع چالش های سرمایه در گردش واحدهای صنعتی، اعطای تسهیلات فنی و اعتباری به تولیدکنندگان در دستور کار قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: این کمک ها شامل تسهیلات اعتباری و کمک های فنی به واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک های صنعتی استان است.
بزازی پور فرشی گفت: به همین منظور نشستی با حضور نماینده یکی از بانک عامل و نمایندگان شرکت شهرک های صنعتی استان البرز برگزار و در خصوص تسهیل و تسریع در فرایند اعطای تسهیلات تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.
وی ادامه داد: بر مبنای این تصمیم ها، فرآیند اعطای تسهیلات و کمک های فنی و اعتباری با رفع مشکلات دست و پاگیر اداری تسریع شده و تولیدکنندگان با صرف زمان بسیار کمتری تسهیلات و کمک های فنی اعتباری را دریافت می کنند.
بزازی پورفرشی در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه خوشه های صنعتی در شهرک های صنعتی استان اشاره و خاطر نشان کرد: این شرکت
تلاش می کند تا مدل توسعه خوشه را بر مبنای برنامه های پیش بینی شده طبق آیین نامه به اجرا گذاشته و از نظرات کارشناسی خبرگان این موضوع نیز بهره گیرد.
وی با بیان اینکه بهبود فضای کسب ‌و کار و دست یابی به اهداف اقتصاد مقاومتی یکی از اقدامات مهم در توسعه خوشه ها در استان است خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با آموزش نیروهای متخصص در زمینه توسعه خوشه های کسب و کار، تیم های منسجم توسعه خوشه در استان تشکیل و با هدف پیشبرد بهتر برنامه های توسعه از دانش و توان این افراد در مسیر توسعه خوشه ها استفاده کنیم.
بیش از سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز مشغول به فعالیت هستند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.