به گزارش ایرنا، عزیزاکبریان روز شنبه درجمع فرهنگیان آموزش و پرورش البرز در سالن امام علی (ع) اظهارداشت: در این شرایط سخت هر دولتی که بود از سوی نمایندگان مجلس مورد حمایت قرار می گرفت.
وی با اشاره به اینکه کشور در جنگ اقتصادی به سر می برد، خاطرنشان کرد: دولت در پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد که همه ما وظیفه داریم از آن حمایت کنیم.
اکبریان تصریح کرد: امروز باید مسائل جناحی و حزبی را کنار بگذاریم و برای خروج از این شرایط سخت باهم باشیم و وحدت ملی را تقویت و حفظ کنیم.
وی بیان داشت: در صورت هر گونه بی توجهی ، شرایطی بوجود می آید که دشمن بر ما مسلط می شود زیرا امروز دشمن به دنبال جنگ نظامی نیست بلکه به دنبال فشار اقتصادی در ایران است.
وی در ادامه به بیان گزیده ای از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای داخلی پرداخت و افزود: دشمن به دنبال فشار اقتصادی در ایران است تا ما را از درون تهی کند لذا همه باید تحت فرمان رهبری باشیم تا از این شرایط سخت با موفقیت عبور کنیم.
این نماینده مجلس یادآورشد: تحریم ها سخت است و برای مقابله با آن همه مردم و مسئولان باید همت کنند.
وی با بیان اینکه ایران متعلق به همه ماست، تاکید کرد: برای پیروز شدن در این جنگ باید همانند دوران دفاع مقدس در صحنه حضور داشته باشیم.
استان البرز حدود 50 هزار معلم شاغل و بازنشسته دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.