سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: تمامی مسئولان استان در موارد تحت مدیریت خود به برنامه ای منسجم و هماهنگ برای حوزه زیرمجموعه خود در سال آتی دست یابند و همه باید به سمت و سویی پیش رویم که بیش از پیش به تعهدات خود عمل کنیم.

به گزارش ایلنا، سعید ناجی امروز در جلسه هماهنگی و استقبال از سفرهای نوروزی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه سال نو باید در عملکرد خود نیز خانه تکانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در سال های گذشته موضوعاتی داشتیم که بخشی حل شده و بخشی هم نیازمند بررسی و حل شدن در سال آتی است، نیاز به برنامه ریزی جدی در تمام حوزه ها لازم است با نشاط بیشتر به استقبال سال نو برویم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: تمامی مسئولان استان در موارد تحت مدیریت خود به برنامه ای منسجم و هماهنگ برای حوزه زیرمجموعه خود در سال آتی دست یابند و همه باید به سمت و سویی پیش رویم که بیش از پیش به تعهدات خود عمل کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت هماهنگی بخشداران در شهرستان ها با فرمانداران بیان کرد: این هماهنگی های درون شهرستانی به ویژه به هنگام خروج و ورود بخشداران از محل فعالیت خود و به منظور کنترل اقدامات اجرایی در نقاط مختلف لازم است و باید با فرمانداران این هماهنگی ها صورت گیرد، حوزه هماهنگی امور عمرانی نیز این هماهنگی را با شهرداران خواهند داشت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آتی گفت: این مسئله بسیار مهم است؛ چون در سرنوشت کشور تاثیر گذار بوده و رسیدگی به آن از وظایف خاص وزارت کشور است و با توجه به شرایط خاص کشور در حوزه بین المللی نیاز با برنامه ریزی ویژه در این زمینه است.

وی در بخش دیگری با تاکید بر استفاده از ظرفیت های شورای تامین بیان کرد: موضوعاتی از جمله کنترل ترافیکی به بحث امنیت مردم مربوط است و باید در این مورد اقدامات کنترلی صورت گیرد.

ناجی ادامه داد: برای رسیدگی به سرقت ها، گشت پلیس و نیروی انتظامی مانند قبل برقرار است در کنار آن وظایف دستگاه خدمت رسان استان به ویژه در ایام تعطیل نیز به توجه جدی نیاز دارد و کشیک ویژه در این ایام از سوی این دستگاه ها برای رضایت مردم مهم است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بیان کرد: موضوع معتادان متجاهر و مواردی از این قبیل که ممکن است برای مردم دردسرساز باشد از امروز شروع می شود و باید در ایام نوروز کنترل لازم برای مراقبت از این افراد در سطح استان صورت می گیرد.

ناجی در ادامه سخنان خود به اهمیت کنترل ساخت و ساز غیرمجاز در نقاط مختلف البرز اشاره کرد و گفت: امید است با برنامه ریزی های انجام شده این موارد در استان متعادل شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز اشاره کرد: باید مراقب باشیم که برای مردم در مواردی مزاحمتی ایجاد نشود، فعالیت مراکز فرهنگی نیز مهم است و از طرفی مدیریت در خصوص کنترل ترددها در راه ها با توجه به وقوع بارش ها در سطح استان بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.