به گزارش ایرنا، سعید ناجی روز شنبه در نشست هماهنگی و استقبال از سفرهای نوروزی البرز افزود: در این ایام انسجام در خدمات رسانی به مسافران نوروزی و مردم مهمترین اولویت دستگاه های اجرایی استان باشد.
وی بیان داشت : انتظار می رود دستگاه های اجرایی با برنامه ریزی مناسب در ایام نوروز به مردم خدمات رسانی کنند.
ناجی ادامه داد: با افزایش گشت های امنیتی و استفاده از ظرفیت سایر نیرو ها از جمله بسیج لازم است موضوع سرقت ها به جد دنبال شود.
وی گفت: امداد رسانی به موقع در حوادث البرز مورد انتظار است و فعالیت هرچه بیشتر دستگاههای خدمات رسان در ایام تعطیلات نوروزی مورد تاکید است.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری البرز خاطرنشان کرد: رضایت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و در این شرایط باید کنترل بیشتری بر بازار صورت گیرد.
ناجی اضافه کرد: عرضه مناسب سوخت به ویژه سوخت «سی. ان. جی » در ایام نوروز مهم ترین نکات برای رعایت الزامات است که توجه به آن ضروری است.
وی افزود: ساخت و سازهای غیر مجاز ، توجه بیشتر به مراکز گردشگری و فرهنگی برای خدمات بهتر به مردم از دیگر موضوعات ضروری است که باید به آن توجه داشت.
ناجی ادامه داد: نظارت ویژه بر عملکرد ناوگان حمل ونقل عمومی و رصد آخرین وضعیت بارش ها و نزولات جوی نیز باید برای خدمات دهی بهتر به مردم در تعطیلات نوروزی مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: در سال آینده رویدادمهم انتخابات را داریم که با برنامه ریزی کما فی سابق در این زمینه نیز باید تدابیر ویژه داشت.
وی افزود: با توجه به روزهای پایانی سال لازم است خانه تکانی جدی در برنامه ها داشت و ضعف ها را در حوزه های مختلف برطرف کرد.
ناجی ادامه داد: شهرداران، بخشداران و مدیران دستگاه های اجرایی با هماهنگی فرمانداران اقدامات جدی برای خدمات دهی بیشتر به مردم انجام دهند.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.