رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی البرز که سرپرستی هیات تجاری و اقتصادی را برعهده دارد هنگام عزیمت این هیات به ترکیه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا هدف از این سفر را حضور در چهار دهمین نمایشگاه تکنولوژی مواد غذایی «فوتگ2019» در شهر استانبول و شرکت در نشست های تجاری با فعالان اقتصادی ترکیه باهدف توسعه همکاری های اقتصادی عنوان کرد.
رحیم بنا مولائی گفت: این سفر بنا به دعوت رسمی مدیر اجرایی نمایشگاه «فوتگ» انجام می شود که علاوه بر مذاکره و تبادل اطلاعات در خصوص تعاملات تجاری طی نشستی با سرکنسولگری سفارت ایران در استانبول راهکارهای گسترش روابط تجاری به ویژه در زمینه صادرات مواد غذایی حلال به ترکیه را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.
وی افزود: در این نشست همچنین امکانات و توانایی های بخش تولید 2 استان البرز و تهران را تشریح خواهیم کرد تا این مهم از طریق رایزنی اقتصادی سفارت ایران در ترکیه اطلاع رسانی شود و فعالان اقتصای این کشور نسبت به تولید انواع محصولات مرغوب دو استان تهران و البرز آگاه شوند.
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی مواد غذایی «فوتگ2019» استانبول از تاریخ ١٦ الی ١٩ اسفندماه سال جاری دایر خواهد بود.
7411/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.