به گزارش ایرنا، محمد حسین خلیلی اردکانی روز سه شنبه در آیین گشایش قطعه دوم پروژه سبزمهر شهر کرج ، اظهارداشت: افزایش حدود 50 درصدی بودجه سال آینده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از اقدامات پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: این اقدام نشان دهنده توجه ویژه نمایندگان مردم در شورای شهر کرج به محیط زیست، شهر پایدار و توسعه فضای سبز و فضاهای تفریحی است.
رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج خاطر نشان کرد: بسیاری از مناطق و محلات محروم شهر در دوره کنونی مدیریت شهری به بوستان و پارک مجهز می شوند.
خلیلی گفت: پارک 8.5 هکتاری در آینده ای نزدیک در منطقه کیانمهر به بهره برداری می رسد.
این عضو شورا با بیان اینکه قطعه دوم پروژه بزرگ گذر سبز مهرشهر به مساحت 12 هزار مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در آستانه روز درختکاری به بهره برداری رسید،افزود: اکنون سرانه فضای سبز در مناطق چهار و 12 شهرداری کرج رشد قابل توجهی دارد ضمن آنکه در سال آینده نیز طرح های بزرگی در حوزه محیط زیست، جنگلکاری و فضای سبز خواهیم داشت.
وی در بخش دیگری از سخنانش از افتتاح سه بوستان در خط چهار حصار کرج خبر داد و اظهارداشت: این بوستان ها علاوه بر نقش تفرجگاهی، مکانی برای استراحت مسافران گذری هستند تا مسافرانی که به دلیل ترافیک طولانی جاده کرج - چالوس در مسیر معطل می مانند، امکان استفاده از آن را داشته باشند.
خلیلی ادامه داد: محور مواصلاتی کنارگذر مهرشهر از زیرگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی تا امتداد ریل راه آهن به زودی گشایش می یابد و قطعه بعدی آن نیز از خط راه آهن تا خیابان مسیح پاکدل مهرشهر با رفع مشکلات تملکی عملیاتی می شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه برای گره ترافیکی بلوار ارم (سه راهی بلوار دانش) به دنبال چاره اندیشی و آغاز عملیات تملک املاک معارض هستیم، خاطر نشان کرد: به منظور حل بخشی از مشکلات منطقه 4 شهرداری کرج در حدود 6 پروژه کلان در کنار دهها پروژه کوچک تعریف شده است که از جمله آنها می توان به احداث مسیر زیرگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی به سمت فرودگاه پیام اشاره کرد.
رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج گفت که در سال آینده حداقل یک و حداکثر سه پارک در محله محروم اخترآباد مهرشهر در مدار بهره برداری قرار می گیرد.
این آیین با حضور مسئولان شهری و شهروندان برگزار شد.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.