احمد علی هراتی روز چهاشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کتاب های شاخص با موضوعات مطرح در حوزه کالای ایرانی، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، توسط کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی استان انتخاب، خلاصه و تدوین شده است.
وی اضافه کرد: درس گفتارهای اقتصاد مقاومتی نوشته عادل پیغامی، سرگذشت پنجاه کنشگر اقتصادی ایران نوشته فریدون شیرین کام و ایمان فرجام نیا، سایه اژدها به نویسندگی محمد علی گودینی، فاتح البرز به نویسندگی ربابه باستانی، سالاد کارآفرینی به نویسندگی حسین شیر محمدی و مجید خزایی و اقتصاد ایران بدون نفت به نویسندگی حسین نفیسی راد از جمله این کتاب ها است.
هراتی گفت: همچنین کتاب های رهایی از اقتصاد نفتی به نویسندگی محسن فرازی، نفحات نفت به نویسندگی رضا امیر خانی و کتاب های شعر بازارچه ایرانی و بابا نورالله به سرایش حمید جیحانی از دیگر کتاب هایی است که توسط این اداره کل خلاصه و تدوین شده است.
وی ادامه داد: این کتاب ها در قالب بروشور در 2 هزار تیراژ در ادارات و سازمان هایی که ارباب رجوع هایی زیادی به آنها از جمله شهرداری، بخشداری ها، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه ها توزیع شده است.
7414/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.