«فضای مجازی و برخی رسانه ها در البرز دیروز جمعه به موضوعی تحت عنوانـ« تخلف در بخش رادیولوژی بیمارستان شهید رجایی کرج » پرداختند.
طبق این گزارش حدود 80 هزار بیمار در بخش رادیولوژی این بیمارستان طی سال های 95 و 96 از خدماتی استفاده کردند لیکن تشخیص پزشکی بسیاری از بیماران یکسان بوده و مشکلاتی برای آنان به وجود آورده است.»
دکتر حمید درفشی روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: تخلف صورت گرفته در بخش پیمانکاری بیمارستان شهید رجایی بوده که از نسخه های پزشکی حدود سه هزار بیمار سوء استفاده شده است.
وی تاکید کرد که در این بین خللی در روند درمان بیماران بیمارستان شهید رجایی کرج رخ نداده است.
درفشی با بیان اینکه مطالبی که در فضای مجازی در خصوص بیمارستان شهید رجایی و آماری که در این زمینه اعلام شده صحت ندارد، گفت: طی 2 ماه آخر سال 95 پیمانکار بیمارستان رجایی تخلفاتی انجام داده که دانشگاه علوم پزشکی البرز برای وی به مراجع قضایی طرح دعوی کرد.
این مسئول خاطر نشان کرد: پیمانکاری که دربیمارستان شهید رجایی کرج حضور داشت با پزشک بیمارستان دچار اختلاف می شود و همین امر بهانه ای شد تا مهر پزشک را برای گزارش هایی که به بیمه ارائه کرده بود، جعل کند.
درفشی گفت: در واقع هیچ قصوری در روند رادیولوژی و درمان بیماران این بیمارستان ایجاد نشده بلکه گزارش هایی ارائه شده این پیمانکار به بیمه واقعی نبوده است.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی با بررسی فعالیت این پیمانکار، تخلفات وی را محرز دانست و دانشگاه نیز پیگیر این موضوع از مراجع قضایی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز اظهارداشت: این تخلف ها 2 ماه آخر سال 95 گزارش شده که حدود سه هزار پرونده توسط این پیمانکار به بیمه ارسال شده است.
درفشی ادامه داد: روال کار این است که گزارش هایی که قرار است به بیمه ارسال شود می بایست پزشکان متخصص مغز و اعصاب ، قلب و عروق و غیره روئیت کنند و مهر این پزشکان در برگه گزارش ها وجود داشته باشد که پیمانکار با جعل مهر پزشک متخصص گزارش ها را به بیمه برای دریافت خدمات ارسال می کرد.
وی در خصوص پرونده مذکور اظهارداشت: اکنون دادستانی مرکز استان البرز گزارش را به سازمان بازرسی ارسال کرده و پرونده در دست بررسی است.
درفشی خاطر نشان کرد: در راستای طرح برون سپاری، بخش رادیولوژی بیشتر بیمارستان های استان البرز به بخش خصوصی واگذار شده است.
استان البرز 11 بیمارستان دولتی دارد.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.