با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز جلسه هیأت مدیره انجمن خیرین کتابخانه‌ساز فردیس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، احمدعلی هراتی با حضور در جلسه هیأت مدیره انجمن خیرین کتابخانه‌ساز فردیس، اظهار داشت: خیرین با همت والای خود می‌توانند در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ورود کنند و در زمینه‌های مادی و معنوی یاری رسان کتابخانه‌های عمومی باشند.

وی تصریح کرد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، امیدوار است با همکاری خیرین نیک اندیش، بتواند در بحث تقویت منابع کتابخانه‌ای، شاداب‌سازی محیط کتابخانه‌های عمومی، توسعه فرهنگ مطالعه، انجام فعالیت‌های فرهنگی و ... قدم های خوبی بردارد.

هراتی با اشاره به اینکه امروزه کتابخانه‎های عمومی مرکز حضور اندیشمندان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است، افزود: مردم فرهنگ دوست استان می‌توانند از کتابخانه به عنوان محیطی عمومی و مکانی برای مراودات علمی و مرکزی برای تحکیم پایه‌های خانواده و در کل به عنوان یک پایگاه فعال اجتماعی بهره‌مند شوند.

ناصر نور پور، مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه ساز فردیس در ادامه این جلسه با بیان اینکه امروزه در کتابخانه‌های عمومی خوشبختانه خدمات مختلف جذابی به اعضا ارائه می‌شود و این خدمات گروه‌های مختلف سنی از کودک تا بزرگسال را در بر می‌گیرد، افزود: اعضای انجمن خیرین کتابخانه‌ساز این شهر تمام تلاش خود را در کمک به حوزه کتابخوانی و حمایت از کتابخانه‌های عمومی به کار خواهند بست.

وی افزود: امیدواریم خیرین کتابخانه‌ساز در ساخت کتابخانه‌های عمومی در استان پیشرو باشند و بسیار خرسند خواهیم شد که جلسات این چنینی در فردیس برگزار شود تا دست در دست هم نسبت به ترویج کتابخوانی، خدمات ارزنده‌ای را به هم استانی‌های عزیز ارائه دهیم.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان از کتابخانه عمومی علامه (ره) بازدید به عمل آورد و در گفتگوی صمیمانه با کتابداران این کتابخانه از نزدیک با روند انجام امور و مطالبات آنها آشنا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.