معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کرج به اتفاق جمعی از مدیران و روسای تصمیم‌گیر در ادارات امور مالیاتی، صنعت، معدن و تجارت و روسای بانک‌ها که به‌نحوی در امر تسهیل و رفع موانع واحدهای صنعتی تصمیم‌ساز هستند با اتخاذ تدابیر و راهکارهای موثر و ثمر بخش نسبت به برطرف شدن مشکلات فعالان عرصه تولید دستور رسیدگی دادند.

به گزارش ایلنا، محمد مجرد در حاشیه چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی شهرستان کرج، ضمن گرامیداشت روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان اظهار داشت: تمام اهتمام و تلاش دولت این است که چراغ واحد تولیدی خاموش نشود و صاحبان صنایع و واحدهای تولید در کنار دولت و همراه با دولت در راستای افزایش سطح کمی و کیفی محصولات و کالاها، نیاز داخلی را برطرف سازند.

وی افزود: نگاه ما در تصمیم گیری ها این است که حقوق تولیدکنندگان داخلی حفظ شود و در کنار آن با تسهیلاتی که در اختیار صنایع قرار می‌گیرد شاهد ارتقا سطح کیفی تولیدات باشیم که این امر خود منتج به حفظ حقوق مصرف کنندگان تولیدات داخلی نیز خواهد بود.

معاون فرماندار کرج  با اشاره به فعال بودن جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی شهرستان کرج افزود: در این جلسه چهار مورد از مشکلات واحدهای تولیدی در کرج مورد بررسی قرار گرفت که بخشی از آن مربوط به بدهی‌های بانکی بود که با تقسیط و تزریق سرمایه در گردش توانستیم عمده مشکلات را برطرف کنیم.

در این جلسه همچنین مدیر یکی از واحدهای تولیدی شهرک بهارستان که به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی کرج مراجعه کرده بود، ضمن قدردانی از پیگیری مسولان امر در استاد استانی و شهرستان کرج بیان کرد: گره‌گشایی مشکلات صنایع آن هم در شب عید برای ما فعالان عرصه تولید بسیار ارزشمند است.

وی خطاب به اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی کرج افزود: اگر مشکلات ما صنایع در همین ایام حل نمی‌شد برای سال جدید روند تولیدات ما متوقف می‌شد از این رو با تصمیماتی از قبیل تقسیط بدهی‌های بانکی و سایر تدابیر، امید است سال نو بتوانیم بهتر از قبل برای افزایش سطح تولید داخلی تلاش کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.