حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی روز سه شنبه به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جامعه اسلامی مفتخر است که این بانوی بزرگ الگوی زنان و مردان مسلمان قرار دارد.
وی اظهار داشت: با احیای جایگاه زن در جامعه اسلامی بار دیگر تمام مدعیان طرفداری حقوق زنان رسوا و شرمنده شدند زیرا جمهوری اسلامی ایران نقش و جایگاه واقعی زنان را احیاء کرد.
یوسفی گفت: از نگاه اسلام نقش زن به عنوان مادر دارای جایگاه کلیدی و ارزشمند است.
وی ادامه داد: در زمان پیامبراسلام (ص) نقش حضرت خدیجه کبری (س) در پیشبرد اهداف اسلام واضح و روشن است و در ماندگاری نهضت عاشورا نیز نقش حضرت زینب (س) به خوبی دیده می شود.
وی افزود: در دوران حضرت علی بن ابیطالب (ع) و دفاع از مقام و منصب ولایت نیز نقش حضرت زهرا (س) را شاهد هستیم.
وی اضافه کرد: در دوران جمهوری اسلامی ایران نقش زنان در انقلاب و دفاع مقدس و همچنین در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی کامل واضح و روشن است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز اظهار داشت: مهمترین حرف غربی ها این است که زنان نیمی از جامعه هستند ولی نظر اسلام خیلی فراتر از این حرف هاست زیرا نه تنها زنان را نیمی از جامعه می دانند بلکه نیم دیگر هم توسط مادران تربیت می شوند.
وی با اشاره به فرمایش امام راحل که «از دامن زن مرد به معراج می رود»، گفت: جایگاه ویژه ای که اسلام در بخش ها و عرصه های مختلف نسبت به زن دارد امروز باعث مباهات است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: در قران کریم نیز به جایگاه والای زن اشاره های فراوان شده است .
یوسفی بیان داشت: امروز پس از سپری شدن دوران های مختلف فمنیست ها دوباره به قوانین اسلام برمی گردند و قوانین اسلام و دین مبین ما را بهترین شیوه و روش برای مدیریت جامعه می دانند.
وی تاکید کرد: مدعیان طرفداری از حقوق زنان حداقل در ادبیات خود کمترین و جایگاه را برای زن قائل نیستند اما در دین مبین اسلام یکی از ارکان مهم زندگی زن است که نقش مادری و همسری دارد و در جمهوری اسلامی این نقش احیاء شد.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.