فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به ماموریت‌های پیش رو در ایام پایانی سال گفت: برنامه‌ریزی های لازم صورت گرفته تا ماموریت‌های پایانی سال به بهترین نحو ممکن و با آمادگی کامل انجام شود.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن بیان داشت: زنان جامعه اسلامی باید با اقتدار به بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) راه ایشان را در پیش گیرند تا به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

این مقام انتظامی با اشاره به توطئه های دشمنان در ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی با تاکید بر هوشیاری کارکنان در حین انجام ماموریت ها اظهار داشت: دشمن مترصد هر فرصتی است تا به نیروهای نظامی کشور به خصوص نیروی انتظامی آسیب بزند و این امر می‌طلبد کارکنان با آمادگی بالا و هوشیاری، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

وی اظهار داشت: سلامت و صیانت سازمانی از موضوعات مهمی است که با هدف جلوگیری از تهدیدات و آسیب‌های فراروی کارکنان به‌صورت ویژه در دستور کار فرماندهان و مسئولان انتظامی قرار دارد .

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ماموریت های پیش رو در ایام پایانی سال گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا ماموریت‌های پایانی سال به بهترین نحو ممکن و با آمادگی کامل انجام شود. 

فرمانده انتظامی استان ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی کارکنان پلیس با مهم دانستن اصل مردم‌داری و تکریم ارباب رجوع، اظهار داشت: رعایت این مؤلفه‌ها باعث عزت و اقتدار نیروی انتظامی در جامعه و تقویت مشارکت همگانی مردم با پلیس می‌شود.

این مقام انتظامی در ادامه با تاکید بر امر آموزش کارکنان در حوزه‌های مختلف گفت: آموزش نوعی سرمایه‌گذاری مفید و یک عامل کلیدی در توسعه محسوب می‌شود و چنانچه به درستی و شایستگی برنامه‌ریزی و اجرا شود، می‌تواند بازده مفیدی در ماموریت‌ها داشته باشد.

وی در ادامه نظارت و کنترل را یکی از ضرورت‌های نیروی انتظامی خواند و گفت: فرماندهان و مدیران با عمل به تعالیم عالی دینی و ترویج صحیح روش‌های دینی، اعتقادی و مذهبی می‌توانند در راستای تقویت بصیرت کارکنان خود اقدامات موثری را انجام دهند.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: گستردگی و تنوع ماموریت‌های ناجا، پیچیدگی جرایم و پیشرفت جوامع، می‌طلبد که وظایف و ماموریت‌ها با تکیه بر تخصص و حرفه‌ای‌گرایی و منطبق با دانش و علم روز انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.