محمدرضا مهدی زاده روز شنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: اهدا کنندگان خون همیشه در تهیه و تامین خون و فرآورده های خونی یاور انتقال خون هستند و از این عزیزان انتظار کمک بیشترداریم.
وی اضافه کرد: با توجه به فصل سرما و کاهش دما مراجعه برای اهدای خون سالم کمتر شده و اداره کل انتقال خون استان با کاهش ذخایر خونی مواجه شده است .
مدیرکل انتقال خون البرز خاطرنشان کرد: در ماه پایانی سال مصرف خون و فرآورده های آن افزایش یافته و بیماران تالاسمی که مصرف کنندگان دائمی خون هستند تمایل دارند که تزریق خون منظم خود را قبل از روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز انجام دهند.
مهدی زاده افزود: اعمال جراحی در این ماه نیز افزایش یافته و هفته آخر اسفند ماه که به تعطیلات نیز ختم می شود، بیماران تحت عمل جراحی، باید در بیمارستان پایدار و ترخیص شوند.
وی خاطرنشان کرد: مرکز جامع اهدای خون پلاسما (مهربانو) واقع دررجایی شهرکرج نیز روزانه آماده دریافت خون و پلاسمای مردم است.
مدیرکل انتقال خون البرز ازساکنان رجایی شهر و باغستان کرج خواست که برای اهدای خون خود به مرکز مهربانو مراجعه کنند.
وی گفت: مردم همیشه در تهیه و تامین خون و فرآورده های خونی یاور انتقال خون هستند که امیدواریم با اهدای پلاسما در تامین داروهای مورد نیاز بیماران خاص نیز انتقال خون را نیز یاری کنند .
وی افزود: اکنون سه پایگاه مرکزی اداره کل انتقال خون استان البرزواقع در 45 متری گلشهر چهارراه گلزار غربی از ساعت هشت الی 19 ، مرکز جامع خونگیری مهربانو واقع در رجایی شهر، خیابان داریوش از ساعت هشت الی 18.30، پنجشنبه ها از ساعت هشت الی 13 و مرکز ثابت خونگیری توحید واقع درمیدان توحید از ساعت هشت الی 13 برای اهدای خون فعال است.
مهدی زاده تاکید کرد: اهداکنندگان کارت ملی خود را همراه داشته باشند.
استان البرز با حدود سه میلیون نفر جمعیت یکی از مناطقی است که با حوادث مختلف مواجه است.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.