معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان کرج از آغاز فرایند توزیع میوه شب عید از 25 اسفند ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد مجرد امروز در "کارگروه تخصصی تنظیم بازار شهرستان کرج" که با محوریت تأمین میوه شب عید برگزار شد، گفت: برای تنظیم بازار شب عید، امسال نیز همانند سنوات گذشته برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان این جلسه با موضوع تامین میوه شب عید، برگزار شد. 

وی افزود: با همراهی جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و سایر اعضای کارگروه تنظیم بازار شهرستان، میوه شب عید نیز تأمین شده است و از 25 اسفندماه، فرایند توزیع در غرفه ها و میادین با هدف اینکه عرضه میوه ارزان تر و راحت تر به دست مردم شریف شهرستان آغاز خواهد شد. 

معاون برنامه و توسعه فرمانداری کرج همچنین در خصوص میزان ذخایر انبار میوه شب عید نیز گفت: حدود 800 تن سیب و 1800 تن نیز پرتقال پیش بینی شده است که با نوساناتی در میزان اعلام شده، در مراکز مربوطه توزیع خواهد شد.

مجرد با تاکید بر ضرورت ایجاد تعادل در استقرار غرفه ها بیان کرد: غرفه های عرضه در محله های مختلف شهر باید پیش بینی شود تا شاهد تعادلی در روند توزیع باشیم.

وی با تاکیدبر لزوم حفظ کرامت و شان مردم در خرید کالاهای اساسی شب عید نیز افزود: اگر اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در محلات بصورت مناسبی پراکندگی داشته باشد دیگر لازم نیست که مردم برای تامین کالاهای مورد نیاز به مراکز شهر مراجعه کنند و به این ترتیب شاهد بار ترافیکی فزاینده ای باشیم.

مجرد در ادامه از برپایی نمایشگاه بزرگ بهاره نیز خبر داد و گفت: این نمایشگاه توسط سازمان صمت و شرکت نمایشگاهی استان البرز با مشارکت اتاق اصناف در محل گلستان گلشهر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره اینکه کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه ۵ تا ۱۰ درصد ارزان تر از بازار به شهروندان عزیز عرضه خواهد شد، افزود: در این نمایشگاه 360 غرفه شامل کالاهای اساسی مردم پیش بینی شده است که از این رقم 10 غرفه بصورت رایگان در اختیار غرفه دارانی که فعال تر هستند و پروانه کسب دارند قرار می گیرد تا بنحوی شاهد تنظیم قیمت ها نیز در بازار شب عید باشیم.

در این جلسه همچنین در خصوص پیش‌بینی تمهیدات ایمنی و ترافیکی در محل ورودی نمایشگاه بهاره - مجموعه نمایشگاهی گلستان گلشهر بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.