به گزارش ایرنا، محسن صادقیان عصر سه شنبه در همایش دانش آموزان دختر پیشتاز انقلابی البرز که در سالن امام علی (ع) کرج برگزار شد، خاطرنشان کرد: تربیت اجتماعی دانش آموزان و جامعه پذیری نسل جوان از مهمترین اهداف سازمان دانش آموزی است.
وی گفت: تشکل پیشتازان یکی از مهمترین تشکل های دانش آموزی است که اساس فعالیت های آن رامشارکت داوطلبانه و خدمتگزارانه تشکیل می دهد.
صادقیان یادآورشد: ارزش های اخلاقی همانند دلیری،دوست با طبیعت،درستی و راستی،معنویت ، شجاعت ، عدل ، انصاف و استواری از جمله منش های 12 گانه این مجموعه است.
وی بیان داشت: با توجه به تغییر کارکرد خانواده‌ها و اهمیت جامعه پذیری نسل جوان و نوجوان ، سازمان دانش‌آموزی در قالب فعالیت های متنوع دانش آموزی به عنوان یک تشکل تربیتی و پرورشی فعالیت متنوع و گوناگونی ارئه می دهد.
وی با بیان اینکه امسال 40 هزار دانش آموز در تشکل پیشتازان البرزجذب شده اند، اضافه کرد: سال گذشته حدود 23 هزار نفر بوده است که از نرم کشوری 58 درصد پیشی گرفته‌ایم.
وی تاکید کرد: به منظور استفاده از ظرفیت های علمی و تحقیقاتی البرز با هدف ارتقاء ظرفیت های علمی و پژوهشی دانش آموزان با برنامه ریزی های دقیق و هماهنگی با مراکز علمی و تحقیقاتی درون استانی ،زمینه حضور مستقیم دانش آموزان در بسیاری از مراکز علمی و تحقیقاتی و آشنایی با فعالیت های آنان و کسب تجربه برای دانش آموزان فراهم آمده است.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.