رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در بلوار ظفر کرج گفت: در حادثه آتش سوزی انبار روباز، خسارتی به انبار خودرو وارد نشده است.

به‌گزارش ایلنا، محمد یساولی در ارتباط با آتش‌سوزی انبار کارگاه خصوصی که شب‌گذشته در شهر کرج به وقوع پیوست،  اظهار کرد: ساعت 10 و 45 دقیقه شب گذشته طی تماس با 125 یک آتش‌سوزی در بلوار ظفر و انتهای ظفر 7 اعلام شد.

وی افزود: پس از این تماس، اولین خودرو آتش‌نشانی طی کمتر از پنج دقیقه خود را به محل رساند و پس از ارزیابی صحنه، وسعت و کانون حریق و بررسی مواد قابل سوختن در محیط، اعلام نیاز به نیروی کمکی و پشتیبانی کرد.

وی ادامه داد: پس از این اعلام نیاز، خودروهای سنگین و تریلی‌های آب به محل اعزام و با توجه به وسعت حریق مدیران مناطق هم در محل حضور یافتند تا با تقسیم کار، از گسترش آتش جلوگیری و در نهایت مهار شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج با اشاره به جزئیات محل وقوع آتش خاطرنشان کرد: محل آتش‌سوزی انبار روباز یک کارگاه ساخت لوله و اتصالات پلی‌اتیلن به مساحت حدود هزار متر مربع بود، این تولیدات در یک سوله 300 متری تولید می‌شده است.

وی ادامه داد: محل آتش‌سوزی از شرق و غرب به انبار تجهیزات آبفا، از شمال به یک محیط با کاربری دامداری و محل دپو علوفه و کاه و با شعاع کمتر از 50 متر به یک پارکینگ عمومی خودرو ختم می‌شد.

یساولی اظهار کرد: خوشبختانه با عملکرد به موقع و مناسب همکاران از سرایت و گسترش حریق به اطراف و حتی کارگاه تولیدی محل آتش‌سوزی و خسارت به تجهیزات جلوگیری و پس از حدود دو ساعت و 20 دقیقه مهار و محل تحویل عوامل انتظامی شد.

وی افزود: در این حادثه به پارکینگ خودرو هیچ خسارتی وارد نشد و فقط قسمت انبار روباز که لوله و اتصالات پلی‌اتیلن در آن نگهداری می‌شد خسارت دید.

وی تصریح کرد: برای مهار آتش 30 نفر نیرو و 12 خودرو سنگین و نیمه‌سنگین اعزام شده بود.

یساولی در پایان اعلام کرد: علت این آتش‌سوزی با حضور کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.