به گزارش ایرنا، حسین رحمانیان روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی استان البرز اظهارداشت: توانمند سازی نیروی انسانی در بالندگی و شکوفایی آموزش و پرورش موثر است.
وی از بزرگداشت مقام معلم، برگزاری دوره های آموزشی، تاسیس و حمایت از انجمن های علمی، آشنایی مدیران جدید الانتصاب با قوانین و تجربیات لازم برای مدیریت ، طرح سنجش صلاحیت های حرفه ای مدیران ، مصاحبه های بدو استخدام و ارتباط با دانشگاه فرهنگیان را از جمله سرفصل های کاری در این حوزه برشمرد.
رحمانیان بیان داشت: برای رفع موانع و مشکلات برای شکوفایی هر چه بیشتر و تعالی سازمانی و توسعه اخلاق حرفه ای در این حوزه بکوشیم چرا که این اداره با طراحی ایده های مفید و خلاقیت و نو آوری مؤثر می تواند فضای کار و محیط اداری را شاداب تر کرده و آموزش و پرورش را که سازمانی یاد دهنده است به سازمانی یاد گیرنده و پویا تبدیل کند.
وی افزود: معاونت های پژوهش و پشتیبانی ماهیتی خدمت رسان دارند و به عنوان یک پشتیبان اصلی برای حفظ نظم و نظام و نیروی انسانی و فناوری و امکانات مالی اداری لازم برای فعالیت سایر حوزه ها ایفای نقش می کنند.
وی عنوان کرد: ضرورت دارد در توسعه کمی و کیفی انجمن های علمی با قدرت عمل شود و این سمن های حیات بخش برای حفظ نشاط و رشد آموزشی با همه وجود مورد حمایت قرار گیرند.
رئیس هسته گزینش استان البرز نیز در این نشست گفت: اخلاق مداری و رعایت اصول روابط انسانی ارزشمند ترین و مهم ترین قسمت مدیریت و کار در بخش اداری است.
رضا فلاحتکار بیان داشت: آموزش و پرورش یک مجموعه مهم و تاثیر گذار در جامعه است زیرا نیروی انسانی و مولد را در فرآیند تعلیم و تربیت تحت پوشش قرار می دهد تا رشد یابند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز نیز بر اهمیت روابط انسانی در توفیق یک سیستم تاکید و تصریح کرد: مسئولیت ها ماندگار نیست اما آنچه می ماند عملکرد ما و همین محبت و همدلی بین افراد است.
مسعود مهران نیا یادآورشد: محیط کارمان را انگیزه بخش و شاداب کنیم.
در این آیین رضا شکیبا به عنوان رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی معرفی و از زحمات صمد پور روستا قدردانی شد.
استان البرز 25 هزار معلم و 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.