به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان در این پیام آمده است : جنایت تروریستی و شهادت جمعی از جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرزندان شریف ایران، بار دیگر نمایش کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عظمت ملت و نظام اسلامی را نشانه رفته و قلب ملت بزرگ ایران را جریحه دار نمودند.
این پیام می افزاید: حادثه تلخ و تأسف بار شهادت جمعی از مدافعان و حافظان میهن اسلامی بار دیگر نشان داد جنایتکاران و تروریست‌های خائن با این اقدام کور و بزدلانه، اقتدار و عزت و وحدت میهن اسلامی مان را هدف قرار داده‌اند.
- خشم و تلخ کامی و شکست دشمنان اسلام و انقلاب پس از حرکت عظیم و پرشور و شکوه ملت بزرگ ایران اسلامی در روز 22 بهمن 97 با حادثه خونین تروریستی و شهادت رزمندگان عزیز اسلام در سیستان و بلوچستان نمایان شد و اینگونه صدای خورد شدن استخوان‌هایشان در زیر پای میلیون‌ها ایرانی را به گوش جهانیان رساندند.
- اگر چه این اقدام خونین و غیر انسانی دشمن حزن و اندوه ملت شریف ایران را در پی داشت ولی تجربه نشان داده است این اقدامات نه تنها این مردم را از رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی سست نمی‌کند بلکه مقاوم و استوارتر از گذشته به راه خود ادامه خواهند داد.
سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های معزز شهدای حادثه تلخ و ناگوار تروریستی در سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان و غیور مردان دلیر سپاه اسلام شده است، این حادثه تروریستی را شدیداً محکوم و حمایت خود را از حافظان و مدافعان امنیت کشور و مردم شریف ایران اعلام می دارد.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.