نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از ساخت پارکینگ طبقاتی در بزرگترین میدان میوه و تره بار استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، منصور وحیدی اظهار کرد: زمین و مجوز ساخت پارکینگ طبقاتی توسط شهرداری انجام خواهد شد و ساخت پارکینگ با هیات امنای میدان مرکزی میوه و تره بار کرج خواهد بود.

وی، یکی از معضلات جدی میادین میوه و تره‌بار را کمبود پارکینگ عنوان کرد و گفت: به نظر می‌رسد ساخت پارکینگ طبقاتی بهترین روش برای ساماندهی وضعیت این میدان باشد.

عضو شورای شهر کرج،جایگاه میادین میوه و تره بار در کرج را مهم ارزیابی کرد و افزود: میادین میوه و تره بار رویکرد مهمی در تنظیم بازار محصولات کشاورزی دارند و تسهیل در بهره برداری شهروندان از این محصولات دارند.

وحیدی با تاکید بر لزوم فراهم آوردن زمینه های مطلوب در خصوص فراهم آوردن شرایط مطلوب در میادین و بازارهای روز میوه و تره بار  بیان کرد: بهبود وضعیت عرضه میوه و تره بار با رعایت مسائل بهداشت امری مهم است که مسئولان بر انجام آن تاکید دارند.

وی یادآور شد:ساماندهی میادین میوه و تره بار به ویژه میدان میوه و تره بار کرج  باید به صورت اصولی انجام گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر لزوم کیفیت مطلوب محصولاتی که در میادین و بازارهای میوه و تره بار عرضه می‌شوند، افزود: قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و رعایت حقوق شهروندی، سه اولویت‌ سازمان مدیریت میادین است که به صورت جدی دنبال می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.