سردار عباسعلی محمدیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حضور تاریخی همواره سرنوشت ساز است زیرا دشمنان انقلاب و نظام همیشه به فکر توطئه برعلیه جمهوری اسلامی هستند و مردم نیز با حضورگسترده خود دراین روزتاریخی مشت محکمی بردهان دشمنان خواهند زد.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگ خداوند به ملت قهرمان ایران است که درپرتو مجاهدت های امام راحل و جانفشانی های شهدا بدست آمد.
محمدیان افزود: پیشرفت های روز افزون ملت ایران درطول 40 سال عمر پر برکت نظام اسلامی برای همگان مشهود است و دستیابی دانشمندان ایرانی به فن آوری های صلح آمیز هسته ای ، تولید داروهای مختلف و پرتاب ماهواره از جمله ستاوردهای دیگر انقلاب اسلامی به شمارمی رود.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر نقش بی بدیل اقشار مختلف جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی نیروهای مسلح نیز به سهم خود از ایثارگران اصلی این انقلاب بودند که با نیت های خالص واهداف بلندشان مبارزات خود را برعلیه رژیم منحوس پهلوی ادامه دادند تا فجر انقلاب برتمام سیاهی ها و ظلمت های غبارگرفته پهلوی غلبه یافته و تلاش های مجاهدانه حق و آزادی به نتیجه رسید.
وی گفت : ما باید ادامه دهنده راه آن مجاهدان حق و حقیقت بوده و تلاش و ایثار را شالوده فعالیت خود کنیم .
وی تاکید کرد: مردم انقلابی و حماسه آفرین استان البرز به شکرانه دستاوردهای انقلاب و شکست دشمنان به صورت گسترده در راهپیمایی 22بهمن شرکت کنند تا بار دیگر افکار و توطئه های همیشه نقش برآب دشمنان را خنثی کنند.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.