سالار قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 22 بهمن یاد آور حماسه ، رشادت و جانفشانی های مردم عزیز ایران است که عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را یکپارچه و بی واهمه فریاد زدند.
وی با اشاره به اینکه امروز فرهنگیان و دانش آموزان ایران اسلامی در این راهپیمایی حضوری گسترده دارند، خاطرنشان کرد:پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیروزی خون بر شمشیر و نور بر ظلمت و دهه مبارک فجر تحقق شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی است.
قاسمی تصریح کرد: رمز پیروزی ملت ایران در بهمن 57 و مقاومت 40ساله در میان گردبادهای حوادث، چیزی جز صداقت، همدلی، اتحاد و همراهی ملت با نظام جمهوری اسلامی ایران نبود.
وی یادآورشد: ارزش‌ها و تکیه‌گاه‌های که در چهلمین فجر انقلاب اسلامی، همچنان به آن نیازمندیم و باید هر روز قدرتمندتر و ریشه‌دارتر از گذشته در تمام شئونات زندگی اجتماعی و سیاسی ملت ایران، ظهور و بروز داشته باشد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در چهلمین سالروز خود همچنان پویا و سرزنده، مقتدرانه و عزتمند به سوی بالندگی پیش می‌رود، اضافه کرد: این قیام باشکوه به‌عنوان حرکتی مبتنی بر احیای عزت انسانی و بازیابی هویت اسلامی در جهان شناخته شده است.
قاسمی ادامه داد: قیامی که با اتکا به اراده مردم و تأسی از رهبری داهیانه امام خمینی (ره) با اقتدار، مظاهر تجدد منحط غربی را از جامعه اسلامی ایران زدود و نقش اسلام و مسلمین را در عرصه‌های مختلف، پیش چشم جهانیان، برجسته و مؤثر ساخت.
وی بیان داشت: بهمن 57 تجلی اراده و خواست مردمی سربلند بود که به اشتیاق «استقلال و آزادی»، «جمهوری اسلامی» را به پیروزی رساندند و اکنون در بهمن 97، در چهل سالگی انقلاب ، شاهد مردمی مستقل و آزاد است که با افتخار به گذشته و امید به آینده، مقاوم و استوار در برابر دنیای شرق و غرب از «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» خود محافظت می‌کنند.
وی با اشاره به فرمایشاتی از رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهارداشت:حضور بی‌شمار ملت در راه‌پیمایی 22 بهمن دشمن‌شکن و مرعوب‌کننده‌ است که نشان از حضور عمومی ملت در صحنه و تجلی عزم و وحدت ملی خواهد بود.
وی تاکید کرد: فرهنگیان و دانش آموزان استان البرز در این راهپیمایی ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گلگون کفن ایران اسلامی و اطاعت از منویات رهبر معظم انقلاب با حضور پرشور در راه پیمایی 22بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب ،شکرگزار عزت و قدرتی می شوند که به‌برکت این انقلاب شکوهمند و مردمی بوجود آمده است می شوند.
استان البرز 25 هزار معلم و 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.