مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، گفت: با تخصیص 100 میلیارد تومان برای بازسازی و نوسازی مدارس استان البرز، 150 کلاس درس به فضای آموزشی البرز اضافه می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سالار قاسمی امروز در آیین افتتاح آموزشگاه ابتدایی پسرانه قلم، مقطع ابتدایی که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور استاندار البرز، افتتاح شد، گفت: با تکمیل پروژه آموزشگاه قلم یکی دیگر از پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش که طی سالیان گذشته با 30 درصد پیشرفت بلاتکلیف مانده بود، طی 2 سال اخیر 70 درصد اجرای پروژه به اتمام رسید.

وی افزود: مدرسه تاسیس شده با متراژ 3 هزار و 250 متری، ظرفیت 24 کلاس درس با 45 اتاق آموزشی و اداری را به فضای آموزشی البرز اضافه کرد.

قاسمی با عنوان اینکه علاوه بر این مدرسه، فضاهای دیگر نیز به مجموعه آموزشی البرز اضافه خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به تراکم جمعیت استانی، در مدرسه تازه تاسیس قلم با تراکم 40 نفر دانش آموز در کلاس، طی دو شیفت و هر شیفت حدود 700 دانش آموز، مشغول تحصیل هستند. 

وی با اشاره به تلاش استاندار البرز در توسعه فضای تحصیلی، گفت: با توجه به اعتبار 50 میلیارد تومانی وزارت آموزش و پرورش برای بازسازی و نوسازی فضای آموزشی، 50 میلیارد دیگر از طرف استانداری البرز برای این مهم تخصیص یافته است.

قاسمی در پایان اضافه کرد: با توجه به پایان پروژه های اخیر آموزشی البرز، حدود 150 کلاس درس برای سال جدید تحصیلی، آماده خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.