به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی چهارشنبه شب با بیان اینکه اگر چه اظهار نظر از حقوق شهروندی در نظام اسلامی محسوب می شود افزود: ولی این اظهار نظرها نباید صرف گروه خاص باشد و همگان باید از این حق برخوردار باشند.
وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با انتخاب رئیس مجلس شورای اسلامی برای سخنرانی 22 بهمن بعنوان نماد وحدت در شهرستان کرج در تلاش برای برگزاری آیینی باشکوه در این زمینه بود.
روحی یزدی اظهار داشت: اگر چه در بین مردم شهید پرور کرج کسانی هستند که مواضع برخی از مسئولان را قبول ندارند ولی احترام به دیدگاه های مختلف اقتضاء می کرد که به نظر یکدیگر احترام قائل می شدیم و یک جانبه وارد میدان نشویم.
وی خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی های بعمل آمده با استاندار البرز تمهیدات لازم برای حضور « علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنرانی 22 بهمن در کرج پیش بینی شده بود.
روحی یزدی گفت: استاندار البرز تاکید دارند برگزاری نظم و انضباط در روز 22 بهمن بر عهده استانداری البرز بوده که تمهیدات لازم نیز فراهم شده و خواهد شد اما با این شرایط رئیس مجلس شورای اسلامی یک جانبه سخنرانی خود را در این روز لغو کرده است.
براساس دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور قرار بود که « علی لاریجانی' رئیس مجلس شورای اسلامی در روز 22 بهمن سخنرانی این روز را در کرج برعهده بگیرد.
با سخنان نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در 12 بهمن ماه جاری در تریبون نمازجمعه مبنی بر امضاء طوماری در واکنش به این موضوع ، خبرگزاری خانه ملت در روز 13 بهمن ماه جاری با انتشار اطلاعیه ای ، خبر از لغو این سخنرانی از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی داد.
8029/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.