به گزارش ایرنا، مسعود مهران نیا روز چهارشنبه در آیین غبارروبی گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) کرج توسط دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج اظهارداشت: برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب در مدارس استان البرز با رویکرد دانش آموز محوری در حال اجرا است.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یکی از نعمت ها و الطاف الهی به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: دانش آموزان امروز در این مکان مقدس گردهم آمده اند تا بار دیگر به دشمنان اعلام کنند که هوشیارند و همانند سال های گذشته یاور و پاسدار انقلاب اسلامی هستند.
مهران نیا خاطرنشان کرد: حضور گسترده، منظم، پررنگ و کامل مردم در 22 بهمن ماه به معنای پایبند بودن مردم به نظام انقلاب اسلامی است و یکی از ویژگی های این روز مردمی بودن راهپیمایی است.
وی یادآورشد: حضور و مشارکت مردم درگرامیداشت ایام الله دهه فجر با رویکرد فاطمی – خمینی حاصل وحدت و ولایتمداری این مردم است.
معاون آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: شهدای ما با بصیرت و آگاهی ، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند.
وی اضافه کرد: شهدای والامقام با نثار جان خود اهداف والایی داشتند و صبر و استقامت خانواده آنها باعث عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.
مهرانی نیا تاکید کرد: مهمترین وظیفه بانوان در مقابل خون شهدای گرانقدر دفاع از دین و انقلاب ، حفظ حجاب اسلامی ، تربیت فرزندان صالح و تلاش برای رشد و تعالی کشور است.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج نیز در این آیین گفت: بدخواهان انقلاب اسلامی از طریق برنامه های مختلف رسانه ای و فضای مجازی به دنبال تخریب سیمای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
قاسم پوستین دوز بیان داشت: این فعالیت ها در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با اهداف مختلف دیگری نظیر ناامید کردن مردم نیز انجام می شود تا با بزرگنمایی مشکلات به خصوص در حوزه اقتصادی مردم را دلسرد کنند.
وی با اشاره به اینکه به دلیل تحریم ها و کینه توزی مستکبران ایران با مشکلاتی روبرو شده، خاطر نشان کرد: باید با روحیه و تفکر بسیجی، اطاعت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب ، صبوری و حمایت از کالای ایرانی از گردنه سختی ها عبور کرد.
وی حفظ وحدت را در جامعه مهم دانست و یادآورشد: معلمان در تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل نو در کنار رسانه ها و دستگاه های اجرایی مسئولیت مهمی را بر عهده دارند.
وی گفت : در راهپیمایی 22 بهمن ملت ایران به قدرت طلبان جهان نشان می دهد که با فشار، تهدید و تحریم نمی توانند بین ملت و مسئولان فاصله ایجاد کنند.
در این برنامه برنامه دانش آموزان دختر مدارس آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج به عطر افشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا پرداختند و ندای لبیک یا حضرت زهرا (س) سردادند.
آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج حدود 110 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.