به گزارش ایرنا، حجت الاسلام فرخ الدین صابری روز چهارشنبه در آیین جشن انقلاب که در آموزش و پرورش ناحیه کرج برگزار شد، اظهارداشت: وضعیت کنونی کشور با پیش از انقلاب همانند مقایسه روز با شب است .
وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب می تواند مهمترین پاسخ را به هجمه دشمنان داشته باشد، خاطرنشان کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی، تجدید حیات اسلام در جهان بود که امام راحل با پشتوانه مردمی حکومتی دینی را بنا نهاد و الگویی برای همه ملت های آزاداندیش دنیا شد.
صابری، ایجاد روحیه خود باروری و خوداتکایی را از مهمترین دستاوردهای اجتماعی انقلاب اسلامی ذکر کرد.
وی یادآور شد: اوج این خودباوری و شکوفایی شخصیتی را در سال‌های جنگ تحمیلی شاهد بودیم.
صابری تصریح کرد: باید به دشمنان ثابت کنیم که با همه مشکلات و سختی ها پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده ایم.
وی به تحریم‌های آشکار و پنهان علیه دانشمندان ایرانی و قطع دسترسی آن‌ها به منابع علمی اشاره‌ و اضافه کرد: علی‌رغم این محدودیت‌ها، رشد علم در ایران همواره صعودی داشته است.
مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک کرج نیز گفت: شعار محوری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افتخار به گذشته و امید به آینده است که در واقع اقتدار جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و به جهان نشان می دهد 40 سال از انقلاب را با همه دشمنی ها و فتنه ها بخوبی گذراندیم و به آینده امیدواریم.
بهنام میرزایی اظهارداشت: امروز دشمنان با جنگ اقتصادی و فضای مجازی به جنگ ایران آمده اند لذا مسئولان مربوطه در فضای مجازی باید تلاش بیشتری به خرج دهند.
وی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را وعده‌های اصلی انقلاب معرفی کرد و در سخنان خود نشان داد که ایران درزمینهٔ علم، سیاست، فرهنگ و اقتصاد چگونه استقلال خود را به دست آورده است.
میرزایی به تحریم‌های آشکار و پنهان علیه دانشمندان ایرانی و قطع دسترسی آن‌ها به منابع علمی اشاره‌ و ادامه داد: با وجود این محدودیت‌ها، رشد علم در ایران همواره صعودی داشته است.
آموزش و پرورش ناحیه یک کرج 54 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.