رحیم بنامولائی روز چهارشنبه در آستانه یوم الله 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اطاعت نکردن کورکورانه و تمرین 'نه گفتن' به مستکبران را ویژگی های منحصر به فرد انقلاب اسلامی در مقایسه با سایر انقلاب های جهان در طول تاریخ عنوان کرد.
وی اضافه کرد: طی چهل سال گذشته مردم ایران برای تحقق این ویژگی منحصر به فرد همواره در همه صحنه های سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی حضوری یکپارچه و چشمگیر داشتند و در این گذر باوجود تحمل سختی های فراوان ، اجازه ندادند دسیسه های دشمنان بر جامعه اسلامی ما نفوذ و غلبه کند.
وی با ذکر این نکته که با پیروزی انقلاب اسلامی برای اولین بار در تاریخ ایران پرچم دگرگونی فساد و حاکمیت عدالت در جامعه به اهتزاز درآمد افزود: مفاد قانون اساسی در همه زمینه های رفتاری و اخلاقی به ویژه در بحث اقتصاد بیانگر اهمیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به ساماندهی اقتصاد جامعه است.
رئیس پارلمان بخش خصوصی البرز گفت: دهه چهارم انقلاب را در حالی پشت سر می گذاریم که امروز مردم دنیا از واقعیت های انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در مبارزه و مقابله با سلطه گری ها آگاه شده اند و دولت های سلطه گر اکنون نیک می دانند که دیگر مردم و حاکمیت ایران اسیر خواسته های نامعقول و غیر منطقی آنان نخواهند شد.
وی با اشاره به کینه ورزی و تلاش های بی ثمر آمریکا و قدرت های استعمارگر که در چهار دهه گذشته منافع نامشروعشان در ایران قطع شده است ، دوره‌ جدید تحریم ها را حرکتی پرشتاب به سوی دستیابی بخش تولید و صنعت کشورمان به خودکفایی و تحقق اقتصاد مقاومتی ذکر کرد.
رئیس پارلمان بخش خصوصی البرز گفت: با وجود تحمیل تحریم های ظالمانه ، چشم انداز دهه پنجم انقلاب اسلامی بیانگر حرکت پرشتاب به سوی توسعه پایدار است.
بنامولائی ادامه داد: برگزاری نشست های مشترک سران قوای سه گانه و بررسی همه جانبه مشکلات بخش تولید و اشتغال در نشست های مستمر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و شوراهای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و نیز ایجاد تحول در عملکرد بانک مرکزی که برخورد با رانت و فساد را در دستور کار جدی قرار داده اند از نشانه های حرکت ثمربخش حاکمیت و بخش خصوصی در مسیر رونق تدریجی اقتصاد جامعه همزمان با آغاز دهه پنجم‌ انقلاب اسلامی است.
7411/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.