یونس کلانتری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال یکی از برنامه های تکلیفی بانک توسعه تعاون البرز ،پرداخت تسهیلات به روستائیان بود که به تمام تعهد خود در این بخش عمل کرده ایم.
وی گفت: تمام معرفی شدگان روستایی به بانک تعاون البرز تسهیلات خود را دریافت کردند و این تسهیلات را در امر تولید و اشتغال به کار گرفتند.
کلانتری با بیان اینکه بانک توسعه تعاون از 9 سال پیش در البرز فعالیت خود را آغاز کرده ، افزود: در شرایط حساس کنونی تمام تلاش خود را برای کمک به توسعه تولید و اشتغال به کار گرفته ایم.
مدیر شعب بانک تعاون استان البرز تاکید کرد که این بانک با سرعت تمام به تعهدات خود عمل کرده و تا آنجا که منابع مالی اجازه بدهد به رونق زندگی مردم مناطق شهری و روستایی استان کمک تسهیلاتی خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: امسال چهار بانک توسعه تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کار آفرینی امید در زمینه پرداخت تسهیلات به ساکنان روستایی در استان برنامه موظفی دارند که یک هزارو 560 میلیارد ریال باید تسهیلات به روستائیان پرداخت کنند.
این مسئول گفت: براین اساس سرانه اشتغال تعریف شده به ازای هر500 میلیون ریال یک شغل تعیین شده است.
وی افزود: امسال نیز سهم بانک توسعه استان البرز برای مددجویان کمیته امداد 90میلیارد ریال، مددجویان بهزیستی 30میلیارد ریال ‌بهزیستی و50 میلیارد ریال برای جامعه هدف بنیاد شهید وامور ایثار گران تعیین شده است .
این مسئول بیان داشت: کار پرداخت تسهیلات به معرفی شدگان از سوی این نهادها در حال انجام است.
مدیریت شعب بانک توسعه تعاون البرز با بیان اینکه در بخش مشاغل خانگی اعتبار استان صد درصد جذب شده است افزود: 46میلیارد ریال نیز وام ازدواج به جوانان پرداخت کرده ایم .
وی گفت: وام‌ ازدواج برای هر یک از زوج ها 150 میلیون ریال بوده لیکن برای ایثارگران 300 میلیون‌ ریال در نظر گرفته شده است.
کلانتری در بخش دیگری از سخنانش در زمینه خدمات ویژه بانک توسعه تعاون اظهار داشت: با وجود ‌اینکه بانک توسعه تعاون بانک جوانی است اما در بخش های مختلف نقش خود را به خوبی ایفا کرده و این بانک‌ صاحب رتبه برتر در البرز و کشور بوده و مورد تجلیل وزیر تعاون
قرار گرفته است.
وی با اشاره به این موضوع که بانک توسعه تعاون در بخش مسوولیت های اجتماعی عملکرد مثبتی داشته است، گفت: در بخش نوسازی ناوگان‌حمل و نقل عمومی بین شهری خدمات خوبی به کامیون داران استان ارائه شده است .
کلانتری اظهار داشت: تسهیلات پرداختی طبق تفاهم نامه با راهداری با سود 9 درصد ارایه شده است .
وی گفت: با حمایت بانک توسعه تعاون کشور، 2 هزار دستگاه کامیون‌ کشنده نوسازی
شده که نقش موثری در بهبود خدمات و کاهش آلودگی هوا داشته است.
« کارخانه ساخت کامیون های کشنده کشور در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز فعالیت می کند.»
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.