به گزارش ایرنا، ناصر مقدم روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: خانه مطبوعات استان با وجود برخی ادعاها اصلا منحل نشده بلکه برای ادامه فعالیت این خانه به جهت اختلافات هیات مدیره در عدم انجام امور ثبتی مانند هیات رئیسه، بازرسان جدید و اصلاح اساسنامه از نظر اداره کل رسمیت ندارد.
وی اضافه کرد: اما اعلام می کنیم که کلیه اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و بازرسان فعلی آن در قبال هر گونه فعالیت و اتفاقات احتمالی خانه در این ایام و تا زمانی که به صورت رسمی از هیات مدیره خانه استعفا ی خود را طبق اساسنامه اعلام نکرده و استعفای آنان مورد تائید مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات قرار نگرفته مسئول هستند.
مقدم گفت: همچنین هیات رئیسه خانه مطبوعات البرز نمی توانند از وظایف خود به بهانه های مختلف شانه خالی کنند و باید پاسخگوی کوتاهی های خود در قبال وظایف هیات مدیره، قانون و اعضای خانه مطبوعات استان باشند.
وی ادامه داد: با این حال در صورتی که اختلافات و دو دستگی ها که در پاره ای موارد ناشی از پاره ای منافع غیر مرتبط با صنف بود و موجب عدم انجام وظیفه توسط هیات مدیره شده است تداوم یابد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با وجود تمام تلاش های به عمل آمده برای کمک به حل این موضوع، به جهت حفظ حقوق اصحاب رسانه و طبق ضوابط وزارت فرهنگ و اشاد اسلامی به زودی اقدامات لازم را انجام می دهد.
مقدم گفت: مسئولیت هر گونه تبعات منفی آن متوجه تمام اعضای فعلی هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز خواهد بود.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.