استاندار البرز گفت: با عزم و اهتمام ویژه ای برای توسعه گردشگری البرز اقدام می کنیم و از تمامی نگاه و توجه ملی به این سو بهره‌برداری خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی در بازدید از یک مجتمع پذیرایی در کرج با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور که پس از گلباران گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، افزود: حضور معاون رئیس جمهور در البرز حاکی از اهمیت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی این استان است.

وی ادامه داد: برای ایجاد این مجموعه یک هم افزایی و تعامل ویژه‌ای صورت گرفته است.

شهبازی گفت: البرز ظرفیت‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف گردشگری، طبیعت گردی و بومگردی فراوانی دارد که باید برنامه محور در راستای بهره برداری از آنها اقدام کرد.

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و فرصت های فراوانی که در این استان وجود دارد، باید اقامتگاه های مختلفی در نظر گرفته شود.

استاندار البرز عنوان کرد: اکنون کنسرسیوم های بزرگی در حوزه‌های گوناگون سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی به البرز سفر می کنند که نیاز به فضاهای اقامتگاهی و سالن‌های برگزاری نشست و همایش دارند.

وی گفت: با توجه به اظهارات معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی از طریق صندوق توسعه ملی نیز به طور قطع توجه ویژه ای به توسعه اماکن اقامتی برای گردشگران صورت می گیرد.

شهبازی افزود: در استان با عزم و اهتمام ویژه‌ای برای توسعه گردشگری در البرز با توجه به ظرفیت‌های موجود برنامه ریزی و اقدام می کنیم و در این راستا از تمامی نگاه و توجه ملی به این سو بهره برداری خواهیم کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.