به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در دومین سفر شهرستانی کاروان تدبیر و امید البرز
در طالقان با اشاره به سخنرانی تاریخی امام راحل (ره) در گلزار شهدای تهران افزود: در این سخنرانی تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب با غیرقانونی دانستن حکومت شاهنشاهی فرمودند که من دولت تعیین می کنم که منظور از این جمله اداره کشور با قانون اساسی برخاسته از خواست مردم بود.
وی ادامه داد: امام فرمودند من به پشتوانه این ملت دولت تعیین می کنم و این نشان از اهمیت جایگاه مردم و در راستای شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود چراکه در این نظام تمام انتخاب ها و انتصاب ها به نوعی با رای مردم صورت می گیرد.
وی افزود: در البرز با شیوه ای جدید و علمی، مسیر توسعه استان را ریل گذاری کرده ایم و آنچه در استان هدف اصلی دولت و نظام است، خدمت بی منت و صادقانه به مردم است.
استاندار البرز با تاکید بر اینکه ما کارگزار مردم هستیم و هیچ منتی بر آنها نداریم، اضافه کرد: براین اساس وظیفه و تکالیفی که بر دوش داریم و باید از تمام مسائل استان آگاه باشیم، مردم طالقان که صبورانه در این شهرستان اسباب عمران و آبادانی را فراهم می کنند، محق آرامش و رفاه بیشتری هستند.
شهبازی افزود: جلال آل احمد، دکتر مریم میرزاخانی و آیت الله طالقانی و بسیاری از افراد سرشناس و فرهیخته کشور که در دنیا تاثیرگذار بودند از اهالی این شهرستان هستند.
وی عنوان کرد: نقطه هدف بنده تا زمانی که در این استان مسئولیت دارم، توسعه، عمران و آبادانی شهرستان طالقان است.
استاندار البرز گفت: طالقان ظرفیت های طبیعی ارزشمندی در حوزه گردشگری دارد که در این راستا با اتخاذ تدابیر استانی و ملی، نقشه راهی حساب شده برای توسعه این بخش خواهیم داشت.
وی افزود: گازرسانی به روستاهای صعب العبور طالقان، اجرای طرح های هادی، آبرسانی از جمله برنامه هایی است که با توجه به خواست و نیاز مردم مورد بررسی و اجرا قرار می گیرد.
شهبازی با بیان اینکه حدود 55 هزار خانوار در طالقان زندگی می کنند، خاطرنشان کرد: مردم در روستاهای این منطقه و سایر مناطق استان با عشق و علاقه زندگی می کنند بنابراین باید این شکیبایی را ارج نهاد و برای ارتقاء زیرساخت های لازم برنامه ویژه ای با نگاه ویژه سازمان برنامه و بودجه تدوین کرد.
وی گفت: مشکلات و گرفتاری های روستاییان این شهرستان را درک می کنم از این رو با بازدیدهای میدانی و بسیج مجموعه مدیران استان درصدد تسهیل در روند زندگی آنها هستیم.
استاندار البرز افزود: یکی از مطالبات اصلی مردم طالقان تسریع در بهره برداری از راه هشتگرد طالقان است که با توجه به بازدید اخیر معاون وزیر راه از این مسیر، وی قول داد که تا تیر ماه 98 به بهره برداری برسد.
درسفر امروز استاندارالبرز به شهرستان طالقان 47 پروژه عمرانی با اشتغالزایی مستقیم برای 17 نفر به بهره برداری رسید.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.