به گزارش ایرنا، محمدرضا پوریا روز دوشنبه در نشست پیش از آغاز بیست و هشتمین دوره رقابت های بین المللی بدمینتون فجر افزود: امیدواریم در طول مدت اقامت میهمانان خارجی وداخلی در البرز بتوانیم میزبان شایسته ای باشیم .
مدیر کل ورزش و جوانان البرز نیز در این نشست گفت: مسئولان این استان تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه باشکوه تر این رقابت ها انجام خواهند داد.
امیر غفرانی افزود: 114 ورزشکار خارجی از 29 کشور جهان در رقابت های بین المللی بدمینتون جام فجربه میزبانی البرز شرکت می کنند.
وی اضافه کرد: رقابت های بین المللی بدمینتون جام فجر جایزه 25 هزار دلاری از 15 تا 18 بهمن ماه به میزبانی استان البرز برگزار می شود.
غفرانی گفت: در این دوره از رقابت ها که دارای رنکینگ بین المللی است 114 ورزشکار خارجی و 60 ورزشکار از کشورمان در رده سنی بزرگسالان با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی اضافه کرد: در بخش خارجی ورزشکارانی از کشورهای اسپانیا، دانمارک، لوگزامبورک، فرانسه، اندونزی، هند ،تایلند، سنگاپور، اردن، پرتغال، بلغارستان، جمهوری چک، مولداوی و مالت حضور دارند.
غفرانی گفت: همچنین در این دوره از رقابت ها ورزشکارانی از کشورهای ترکیه، مالزی، ایتالیا، آذربایجان، اوکراین، میانمار، لهستان، هلند، اتریش، روسیه، چین، سریلانکا، ارمنستان، مجارستان، پاکستان، استونی ، ایسلند و موریس شرکت دارند.
وی ادامه داد: استان های زیادی درخواست میزبانی این رشته ورزشی را داده بودند که با رایزنی های صورت گرفته میزبانی مسابقات بین المللی جام فجر به البرز واگذار شد.
استان البرز در سال های اخیر برگزاری چندین مسابقه بین المللی و جهانی در رشته های مختلف را با موفقیت برگزار شده است.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.