به گزارش ایرنا،عزیزاله شهبازی شامگاه یکشنبه در ملاقات حضوری با نخبگان، کارآفرینان، صنعتگران، کشاورزان و معتمدین شهرستان نظرآباد به مناسبت ایام الله دهه فجرافزود: با توجه به حضور سرمایه گذاران داخلی وخارجی درالبرز امیدواریم دور سرمایه گذاری دراین استان تندتر شود.
وی به پروژه هایی که امروز به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان به بهره برداری رسید،اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و مساعدت به واحدهای صنعتی گام‌های خوبی برداشته همچنین در کنار این موضوعات پرداختن به مسائل اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و دیگر موارد را نیز در دستور کار قرار داده ایم.
شهبازی با بیان اینکه شنیدن دغدغه های فعالان اقتصادی فرصت مغتنمی بود، اضافه کرد: به فرمانداران مأموریت داده‌ایم تا از سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه صنعت استقبال کرده و برای رفع مشکلات این بخش اقدام کنند که تاکنون این اقدام خروجی مثبتی داشته و مواردی که نسخه ملی بخواهد به کمیته‌های کشوری ارجاع می‌دهیم.
وی گفت: اگر یک واحد تولیدی - صنعتی که سطحی از اشتغال را ایجاد کرده به استاندار و فرمانداراعلام کند که یکی از مسئولان برای حل آن با وی همکاری نکرده‌اند به آن مورد رسیدگی جدی می‌شود.
استاندار البرز افزود: مصوبات ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ها اکنون حکم کارگروه ملی را دارد و مورد توجه دولت است، برای حل مشکلات مولدهای تولید و سرمایه‌گذاران نیز تلاش می‌شود، حل‌وفصل مسائل واحدهای تحت تملک بانک‌ها نیز به‌منظور بازگشت آن‌ها به چرخه تولید لحاظ شده است.
وی بیان داشت: با توجه به اطلاعات دریافتی نزدیک به 500 واحد تولیدی در شهرستان نظرآباد وجود دارد و این شهرستان از ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.
شهبازی گفت: با توجه به ماموریت رییس جمهور به استانداران در راستای رونق تولید و اشتغال در استان ها، تکلیف بزرگی بر دوش دارم که برای این امر نیز تدابیر ویژه ای اندیشیده شده است.
وی افزود: در پورتال استانداری البرز به آدرس www.alborz.ir لینکی ایجاد شده که سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کوچک و بزرگ می توانند مسائل و دغدغه های خود را به صورت مستقیم و شبانه روزی با استاندار در میان بگذارند.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: مدیران کل استان موظف هستند که هفته ای یک روز بازدیدی از بخش های مختلف و مرتبط شهرستان ها داشته و از نزدیک شاهد روند امور قرار گیرند.
وی گفت: بعنوان نماینده دولت در استان و خدمتگزاران و کارگزاران مردم باید در راستای سیاست های دولت و نظام برای تسهیل امور تدابیر لازم را داشته باشیم.
وی یاد آورشد: این ایام یادآور سالروز رشادت ها، شهادت ها و ایثارگری های مردم این مرز و بوم برای نیل به اهداف شعار انقلاب اسلامی ایران مبنی بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.
شهبازی گفت: مردم ایران اسلامی برای به ثمر رسیدن و ثبات انقلاب اسلامی سختی های فراوانی کشیده اند و اکنون چراغ راه ملت های دیگر شده اند.
وی به قدمت 9 هزار ساله شهرستان نظرآباد با توجه به وجود آثار تاریخی محوطه ازبکی اشاره کرد و افزود: امروز فرصتی شد که از شهرستان نظرآباد بازدید کرده و خدمت مردم خوب و سرافراز این شهرستان باشیم.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.