رئیس شورای شهر کرج گفت: اصلاح دفترچه‌های قیمت منطقه‌ای و تعرفه عوارض شهری نقش به سزایی در تحقق حقوق شهروندی دارد.

به گزارش ایلنا، عباس زارع اظهار کرد: با تلاش همکاران معاونت مالی و اقتصادی، حوزه درآمدی و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری، لایحه اصلاح دفترچه های قدیمی قیمت منطقه ای و تعرفه عوارض شهری تنظیم و به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: امید است با پیگیری‌های بعدی شاهد ابلاغ این لایحه تا 15 اسنفندماه باشیم.

زارع ابراز کرد: اگر قبل از پایان سال این لایحه ابلاغ شود، از ابتدای سال آینده قابلیت اجرایی پیدا کرده و عوارض شهری با قیمتهای جدید وصول خواهد شد.

رئیس دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج در پایان گفت: اصلاح دفترچه‌های قیمت منطقه‌ای و تعرفه عوارض شهری هم نقش به سزایی در تحقق حقوق شهروندی دارد و هم باعث تغییراتی در وضعیت درآمدی شهرداری خواهد شد.

در خبری دیگر، رئیس کمیسیون محیط زیست و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: شهرداری یکی از نهادهایی است که به واسطه تنوع خدماتی که در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و... ارائه می‌دهد، بیشترین ارتباط را با شهروندان را دارد.

حسین محمدی ادامه داد: با توجه به ارتباط تنگاتنگ پرسنل شهرداری با ارباب رجوع، باید مهارت‌های ارتباطی، شیوه های خدمات رسانی با کیفیت و... به طور مستمر این افراد آموزش داده شود.

وی توضیح داد: بدون شک با آموزش مستمر است که نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه مدیریت شهری، به روز شده و چابکی لازم را خواهند داشت.

این مسئول خاطر نشان کرد: متاسفانه در متمم بودجه سال 98 شهرداری، ردیف بودجه آموزش پرسنل شهرداری و ردیف بودجه آموزش شهروندی کاهش یافته که این امر باید اصلاح شود.

محمدی ابراز کرد: آموزش کلید توسعه هر سیستم است به همین دلیل نباید این موضوع را کم اهمیت جلوه داد بنابراین باید اعتبار مناسبی به این حوزه اختصاص داده شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: با آموزش درست، شهروندانی آگاه‌تر خواهیم داشت که نسبت به وظایف و حقوق خود آشنا هستند و مدیریت شهری را در رسیدن به اهداف توسعه ای کمک می‌کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.