رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان البرز با تاکید بر عزم جدی در مبارزه با فساد، حقوق و شأنیت جامعه پزشکی را دغدغه مهم نظام پزشکی دانست.

به گزارش ایلنا، محمدرضا خردروستا در جمع خبرنگاران گفت: حفظ جایگاه این گروه مهم اجتماعی برای ارائه بهتر خدمات درمانی به جامعه ضروری است و این مهم مستلزم هموار بودن مسیر ارائه خدمات است.

وی افزود: هیچ‌کس نمی‌تواند نقش جامعه پزشکی و اهمیت گروه‌های مختلف پزشکی در تامین سلامت و رفاه جسمی و روانی جامعه را نادیده بگیرد.

رئیس نظام پزشکی گفت: از آنجا که هدف مهم سیستم سلامت، ارائه خدمات به بیمار و حفظ سلامت عمومی است، هر روندی که این هدف را مخدوش و یا معطل  می گذارد  مغایر مصالح پزشکان و جامعه است و باید از میان برداشته شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی کرج افزود: نظام پزشکی با هر تخلفی که سلامت مردم را به مخاطره بیندازد قاطعانه برخورد می کند و در این مسیر از تمام ابزارهای قانونی بهره می‌گیرد.

خردروستا با تاکید بر اینکه حاشیه‌سازی، تسویه حساب‌ها و انتقام‌جویی از نظام پزشکی تاثیری در مسیر این سازمان برای اعتلای سلامت عموم مردم و جامعه پزشکی ندارد گفت: سازمان نظام پزشکی کرج تضییع حقوق مردم و جامعه پزشکی را بر نمی تابد و در این راه به فشارها هیچ توجهی نمی‌کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.