به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ایمانی در خطبه‌ های این هفته نماز جمعه فردیس با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار داشت: یکی از ویژگیهای امام (ره) روحیه انقلابی بود که این درس نسل به نسل به مردم منتقل شده است.
وی با تاکید بر اینکه باید روحیه انقلابی بودن امام را الگو قرار داد، افزود: انقلابی بودن به این معنا نیست که افراد هنجار شکنی کنند بلکه مصلحت اندیشی و ادامه راه درست است.
امام جمعه فردیس با بیان اینکه امام معتقد بود باید ایدئولوژی بنیاد و ساختار انقلاب را محکم کنیم، تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب بسیاری از اقدامات خود را در اروپا انجام داد و با رهبری 10 ساله خود حکومت را برگرداند و شاه را فراری داد.
امام جمعه فردیس اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب برای انجام برجام 9 شرط گذاشتند ولی هیچ یک از شرایط لحاظ نشد و گرفتاری امروز کشور به دلیل نبود تصمیم‌گیری درست توسط دولت مردان است.
ایمانی ادامه داد: مسوولان بدانند در صورتی در میان ملت آبرو و عزت خواهیم داشت که در این جنگ اقتصادی با تمام قدرت حاضر شویم در غیر این صورت زیر بار ننگ و ذلت نخواهیم رفت و همچون 40 سال گذشته به راه خود ادامه می‌دهیم.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات امروز قوانین قدیمی مجلس و مجازات‌های مادی بسیار پایین است که مردم توقع دارند مقابل این گرانفروشی‌ها گرفته شود.
6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.