عباس زمانیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا هدف از برگزاری این جشنواره علمی مهارتی را پر کردن اوقات فراغت، ایجاد روحیه نشاط و خودباوری ، شناسایی و استعدادیابی دانش آموزان خلاق و جهت دهی پژوهشگران به نیاز های علمی کشور ذکر کرد.
وی اظهار داشت: این دوره از رقابتها در بخش دانش آموزی در محورهای علمی ، رباتیک ، دقت و تمرکز، هوا فضا ، سازه ماکارونی و کمیکار برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه کانون استانی شهید فهمیده دبیرخانه ملی رباتیک است ، خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابتها ، سنی 4 تا 17 سال می توانند شرکت کنند.
وی یادآور شد: علاقمندان برای ثبت نام در این دوره از مسابقات می توانند به آدرس www.robokanoon.ir مراجعه کنند و یا با شماره های 02634452849 و 02634427820 تماس بگیرند.
زمانیان بیان داشت: هفتمین دوره رقابتهای علمی مهارتی دانش کاپ در 25 بهمن ماه 97 در کانون شهید فهمیده در کرج برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه لازمه پرورش استعداد های درخشان و صاحبان ایده، شناسایی و معرفی این افراد به مراکز مختلف و مسئولان مرتبط این حوزه می باشد ، گفتد: اینگونه رقابتها و المپیادهای علمی فرصت مناسبی برای شناسایی این افراد است.
وی تصریح کرد: داوری این دوره را اعضای هیات علمی دانشگاه، مربیان و مدرسان منتخب البرزی عهده دارند.
وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در آزمون تئوری و عملی با توجه به محور علمی و بخش های مختلف این مسابقات به رقابت می پردازند.
به گفته وی در پایان به همه شرکت کنندگان لوح تقدیر اهدا می شود و از نفرات اول تا سوم هر رشته نیز تجلیل به عمل می آید.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.