به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی شامگاه پنجشنبه در بازدید از روند آماده سازی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در استان البرز افزود: این ایام یادآور رشادت ها، شهادت ها و ایثارگری های فرزندان این مرز و بوم است.
وی ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در البرز دارای 75 غرفه دستگاه های اجرایی و 30 غرفه اقوام مختلف است و از شنبه 13 تا 19 بهمن ماه در دید عموم مردم قرار می گیرد.
شهبازی گفت: در این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی، فناوری های نوین، میراث فرهنگی، شهرداری ها، اقوام مختلف، سازمان های مردم نهاد به نمایش گذاشته می شود.
استاندار البرز افزود: در پایان این نمایشگاه نیز عملکرد غرفه های مورد ارزیابی قرار گرفته و از غرفه های برتر تقدیر می شود.
وی اظهار داشت : مدیران دستگاه های اجرایی با حضور در نمایشگاه گزارشی از اقدامات حوزه خود در اختیار رسانه ها قرار می دهند.
وی با اشاره به اینکه برای تنظیم بازار شب عید نیز نظارت کافی وجود دارد، گفت: با برنامه ریزی دستگاه های مرتبط و شهرداری ها قرار است که نمایشگاه ها عرضه مستقیم کالا نیز برای روزهای پایانی سال برگزار شود.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.