به گزارش ایرنا،مهدی مهرور روز چهارشنبه در حاشیه مانور ساعت صفر در شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس، افزود: به تمام مجموعه‌های صنعتی استان البرز توجه به این مقوله
تاکید و ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: مهاجرپذیری استان البرز سبب شده تا همواره به توسعه و ارتقاء ساختمان‌ها و تجهیزات ستاد بحران برای ارائه خدمات بپردازیم.
مهرور با اشاره به افزایش شهرک‌های صنعتی در استان، اظهار داشت: باید در حوزه تجهیزات ایمنی و نیروهای انسانی به ارتقای داشته ها بپردازیم.
مدیرکل مدیریت بحران استان البرز با اشاره به اینکه تاکنون 6 مانور ساعت صفر در استان البرز برگزار شده است، گفت: مانورهایی در حوزه زلزله، تصادف بین جاده‌ای، واژگونی تانکر سوخت، امداد رسانی به ساختمان‌های بلند مرتبه از جمله اقدامات صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: پلیس انتظامی و راهور، اورژانس، جمعیت هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ،دستگاه‌های خدمات رسان ،اورژانس،آتش نشانی در مانور آمادگی شهرستان فردیس حضور یافتند.
در شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس 317 واحد تولیدی و صنعتی فعالیت می کنند.
**مدیریت شهری فردیس امکانات امدادی تامین می کند
شهردار فردیس گفت: مدیریت شهری فردیس برای تامین تجهیزات و امکانات امدادی ایمنی تلاش می کند.
منوچهر غفاری در حاشیه مانور ساعت صفر شهرستان فردیس که در شهرک های صنعتی سیمین دشت فردیس برگزار شد، افزود: مانور ساعت صفر دراین شهرستان به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت در تجهیزات بحرانی و توان عملیاتی دستگاه های بحرانی این شهرستان برگزار شد.
وی اظهار داشت: اقدامات لازم برای تامین تجهیزات بحرانی در شهر فردیس انجام می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه مانور عملیاتی ساعت صفر شهرستان فردیس با همکاری همه دستگاه ها برگزار شده است، افزود: امیدواریم شاهد رخداد اتفاقی در این شهرستان نباشیم اما انجام اقدامات لازم برای هماهنگی و آمادگی برای شرایط بحرانی لازم است.
شهردار فردیس با اشاره به نوپا بودن شهرستان فردیس و تکمیل نبودن تجهیزات بحرانی آن گفت: فردیس با کمبود لوازم های مختلفی همچون نردبان های بلند مرتبه برای انجام عملیات های امدادی در ساختمان های بلند مواجه است و تجهیز این لوازم ضروری است.
وی با بیان اینکه شهرستان فردیس در بخش های مختلف دچار کمبود هایی است، افزود: مدیریت شهری فردیس در راستای تجهیز امکانات بحرانی این شهر از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.