به گزارش ایرنا، سید مجید موسوی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 580 میلیارد و 844 میلیون ریال ایجاد شده که 204 میلیارد و 506 میلیون ریال آن از محل اعتبارات دولتی و 376 میلیارد و 338 میلیون ریال نیز از محل آورده های شخصی است.
وی اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال 823 نفر به صورت مستقیم و 916 نفر به صورت غیر مستقیم در سطح استان البرز فراهم خواهد شد.
وی اضافه کرد: از این طرح ها، 18 طرح در شهرستان نظرآباد، 14 طرح در شهرستان ساوجبلاغ، پنج طرح در شهرستان اشتهارد، چهار طرح در شهرستان فردیس، سه طرح در شهرستان کرج و سه طرح نیز در شهرستان طالقان است.
موسوی به زمینه اجرای طرح ها پرداخت و افزود: 27 طرح در زمینه آب و خاک، 14 طرح زراعی- باغبانی و احداث گلخانه، سه طرح تولیدات دامی، سه طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی، یک طرح توسعه مکانیزاسیون می باشد.
وی بیان داشت: شرکت در برنامه تجدید میثاق با آرمان های امام و انقلاب، دیدار با خانواده های معظم و معزز شهدا، شرکت در نمایشگاه توانمندی های استان در بخش کشاورزی و ارائه عملکرد 40 ساله فعالیت ها و پیشرفت های این بخش در نمایشگاه ،برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و چندین برنامه متنوع و متعدد از دیگر برنامه های این سازمان در ایام دهه مبارک فجر است.
وی ادامه داد: در نمایشگاه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سازمان جهاد کشاورزی با به نمایش گذاشتن عملکرد بخش کشاورزی استان در طی 4 دهه گذشته حضوری پر رنگ خواهد داشت.
سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی که از شنبه 13 بهمن ماه آغاز می شود با 13 غرفه حضور خواهد داشت.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.