فرماندار ویژه شهرستان کرج، گفت: تولیدکننده ای در بازارهای مختلف موفق است، که اقدام برای افزایش کیفیت، کاهش هزینه و استفاده از فناوری نوین را به کار بسته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیروس شفقی در تجلیل از صنعتگران موفق البرز، گفت: آنچه امروز به عنوان موفقیت و برتری صنعت در استان از آن برخورداریم، حاصل زحمات صنعتگران و تولیدکنندگان است که باید این زحمات را پاس داشت.

وی افزود: امروز با توجه به گذشت 40 سال از انقلابی که بیشتر با تحریم و فشار، همراه بوده است برای تجلیل و پاسداشت زحمات افرادی که با این شرایط بد اقتصادی، خوش درخشیدند، جمع شدیم.

شفقی گفت: شرایط تحمیلی اقتصاد فعلی در کنار رقابت های جهانی و منطقه ای، شرایطی را ایجاد کرده که باید اهداف عالی استان را که از حساسیت بیشتر برخوردار است، دریابیم.

فرماندار ویژه شهرستان کرج با عنوان اینکه باید با افق های عالی کشور و استان و شهرهای خود آشنا شد، افزود: افرادی که تمرکز خودشان را حفظ کردند و موانع کاری را جدی نگرفتند از راه پرفراز و نشیب به خوبی عبور کردند. 

شفقی خاطرنشان کرد: به طور کلی کسانی که در بازارهای مختلف، موفق بودند دارای 3 شاخص هستند که اقدام برای افزایش کیفیت و کاهش هزینه و استفاده از فناوری نوین را به کار بسته اند و اگر این موارد را دنبال کنند، سهم قابل توجهی از بازار و مشتریان به دست می آید.

وی تصریح کرد: دیده می شود که تولیدکنندگان خاص برای افزایش قیمت محصول خود تلاش می کنند و دلیل این افزایش را قیمت تمام شده کالا، عنوان می کنند اما ادامه این روند به اقتصاد کشور ضربه می زند چراکه افزایش قیمت، تسکین زودگذر است و واحد تولیدی مجدد دچار مشکل می شود و کالا از سبد خرید مردم خارج می شود.

فرماندار کرج با عنوان اینکه محدودیت قیمت گذاری عمده ترین مشکل تولیدات است، اظهار داشت: تولید کننده ای موفق است که کارآمدی خود را بر اساس 3 شاخص ذکر شده، دنبال کند.

شفقی تاکید کرد: وجود مدیران در راس، باعث شکوفایی صنعت می شود و بهره وری افزایش می یابد. امروز با توجه به پتانسیل و قابلیت و مزیت ها در زمینه های مختلف و با توجه به حضور مدیران توانمند در استان، البرز توانسته نقش بسزایی در کشور ایفا کند.

شفقی در پایان گفت: باید حس مسئولیت اجتماعی را افزایش داد و دولتمردان در راستای رفع موانع تولید و کوتاه کردن فرآیند با تمام توان از طریق فرصت‌های ایجاد شده خود به نفع تولیدکنندگان و صنعتگران استفاده کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.