رئیس کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی گفت: درصدد بررسی شرایط فرودگاه پیام برای پشتیبانی فرودگاه مهرآباد هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا رضایی‌کوچی امروز در حاشیه بازدید از فرودگاه پیام که در راستای بررسی سانحه سقوط هواپیمای 707 بوئینگ انجام شد، گفت: با توجه به این حادثه از طرف مجلس مأموریت داریم که علل این سقوط هواپیمای باری ارتش را بررسی کنیم. 

وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده فرودگاه های فتح و پیام، اضافه کرد: سرمایه‌گذاری بزرگی در فرودگاه پیام انجام شده است و با توجه به آمادگی زیرساخت‌های لازم، کیفیت کار بررسی و همه نیازهای فرودگاه بین‌المللی انجام شده است. 

رضایی با عنوان اینکه در شرایط اقتصادی کشور درست نیست فرودگاه مجهز پیام بلااستفاده باشد، تصریح کرد: فرودگاه پیام توانایی دارد تحت عنوان پدافند غیر عامل و تحقق شعار اقتصادمقاومتی، فعال باشد و به بهبود شرایط کشور کمک داشته باشد. 

وی با عنوان اینکه معتقدیم فرودگاه پیام نباید تحت تاثیر سانحه قرار گیرد، اظهار داشت: همه امتیازهای داده شد به فرودگاه پیام در راستای، حمایت از این مجموعه باید تقویت شود. 

رضایی تصریح کرد: در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درصدد بررسی شرایط فرودگاه پیام برای پشتیبانی فرودگاه مهرآباد هستیم. 

رئیس کمیسیون عمرانی مجلس با بیان اینکه اجازه مسافربری شدن اینجا را داده‌ایم تا پروازها مجموعه را بیشتر کنیم، اضافه کرد: علل حادثه در حال بررسی است لذا اطلاعات باید کامل شود.

وی با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری و صرف هزینه‌ها باید درست مورد استفاده قرار گیرد، گفت: از علت حادثه، اطلاعات لازم به دست نیامده ولی احتمالا خلبان، باند فرودگاه پیام را با فرودگاه فتح اشتباه گرفته است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.