به گزارش ایرنا، امروز پنجشنبه یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیستم لیگ آزادگان، متعلق به بادران تهران و گل ریحان البرز است که ساعت 14 در استادیوم تهرانسهر در حالی به مصاف یکدیگر می روند که گل ریحان البرز هم اکنون با 26 امتیاز در مکان ششم جدول لیگ دسته یک کشور قرار دارد.
تیم فوتبال بادران نیز در جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور با 25 امتیاز نسبت به مهمان خود در مکان هفتم قرار دارد.
این 2 تیم در حالی به زمین می روند که گل ریحان البرز هفته پیش موفق شد در یک دیدار پر گل از سد شهرداری بندر ماهشهر گذشته و با کسب سه امتیاز این بازی راه را برای بالا رفتن از جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور برای خود هموارتر سازد.
این بازی در حالی برگزار می شود که این 2 تیم در هفته سوم لیگ دسته یک، شاگردان سید مجتبی حسینی در یک دیدار خانگی موفق شده بودند که تیم بادران تهران را با یک گل شکست دهند.
گل ریحان البرز برای فاصله گرفتن از رقیب امروز خود، باید با پیروزی از این زمین بیرون بیاید، این در حالی است که تمامی تلاش بازیکنان و کادر فنی ریحان البرز تداوم پیروزی و کسب امتیاز است.
حاشیه های گل ریحان البرز از جدایی سرمربی سابق و استعفاهای پی در پی تا شایعه رفتن آن به استان دیگر، این روزها به پایان رسیده و این تیم به دور از حاشیه تنها به دنبال این است که به هدف نهایی خود که صعود به جدول لیگ دسته یک کشور و در نهایت حضور در لیگ برتری است دست یابد.
تنها نماینده استان البرز در لیگ فوتبال دسته یک کشور، این روزها برای صعود نیازمند حمایت مردم و مسئولان است، یاوران دوازدهم می توانند به عنوان لایه ای پشتیبان در رسیدن این تیم به لیگ برتر، گل ریحانی ها را همراهی کنند.
مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز در گفت وگو با ایرنا گفت: بیش از هر چیز نیاز به تمرکز روی تمرین و مسابقه داریم تا هدف اصلی ما که حضور تنها نماینده استان در لیگ برتر فوتبال است، محقق شود.
حمید حمزه لو با بیان اینکه باشگاه گل ریحان خود را درگیر حواشی و زیاده خواهی نخواهد کرد، افزود: موفقیت تیم در لیگ آزادگان و صعود به لیگ برتر هدف گذاری تیم فوتبال گل ریحان البرز است.
وی اضافه کرد: برای تحقق این مهم نیازمند حمایت مردم استان به عنوان یاردوازدهم و هم افزایی مسئولان استانی هستیم.
حمزه لو ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت های بومی استان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های بالای فوتبال استان البرز در اولویت های این باشگاه است.
وی ادامه داد: باشگاه گل ریحان در ماه های اخیر تلاش های زیادی در جهت برقراری ارتباط مناسب با علاقه مندان به فوتبال داشته است که دعوت از مدارس فوتبال برای حضور در ورزشگاه، تدارک جوایز برای تماشاگران بازی های خانگی از این جمله بوده است.
حمزه لو گفت: در مرحله بعدی نیز ایجاد آکادمی وتیم های پایه، بانوان و بهره گیری از ظرفیت های فوتبال استان از دیگر برنامه های باشگاه گل ریحان البرز در البرز است.
وی با بیان اینکه برنامه های ویژه ای برای هواداران در کرج خواهیم داشت خاطرنشان کرد: انجام تمرین های تیم در کرج در برنامه و دستور کار ما قرار دارد.
حمزه لو گفت: در صورتی که زمین خوبی در اختیار تیم فوتبال اکسین البرز قرار داده شود 2 تا سه روز در هفته در کرج تمرین می کنیم.
وی ادامه داد: تمرین کردن در تهران هزینه های بیشتری برای باشگاه دارد و ما نیز تمایل داریم تا در صورت در اختیار داشتن زمین مناسب در البرز و با حضور هواداران تمرین کنیم.
حمزه لو در بخش دیگری از سخنان خود به استفاده از بازیکنان بومی استان برای تیم اشاره کرد و گفت: بومی گرایی یکی از اولویت های ما است و تلاش داریم تا در ادامه راه از افراد بومی بیشتری با نظر کادر فنی در بدنه باشگاه استفاده کنیم.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.