رحیم بنامولائی که همراه با هیات تجاری چهل نفره در عمان بسر می برد روز سه شنبه در تماس تلفنی با ایرنا افزود: در نشست هیات اقتصادی 2 استان البرز و همدان با سفیر و رایزن اقتصادی سفارت ایران در عمان ، عملکرد این سفارت در رفع موانع توسعه تجارت بین 2 کشور تشریح شد.
وی اظهار کرد: ارائه ویزای همزمان (آنلاین) و فرودگاهی بدون دریافت ضمانت و افزایش تعداد پروازها از خطوط هواپیمایی مختلف بین 2 کشور از جمله اقدامات مهم سفارت ایران در عمان است که مسیر را برای رفت و آمدهای تجاری هموار کرده است.
بنامولائی گفت: دراین نشست همچنین توانائی ها و امکانات بخش تولید استانهای البرز و همدان تشریح شد تا از طریق رایزنی اقتصادی سفارت برای آگاهی کامل فعالان اقتصای عمان مطرح شود .
وی همچنین به نشست های هیات تجاری اعزامی از البرز و همدان با مدیران و فعالان اقتصادی سازمان سرمایه گذاری عمان و منطقه آزاد 'دوقوم' این کشور اشاره کرد و گفت: در این نشست ها شرایط حضور تجار و سرمایه گذاران ایرانی در منطقه آزاد'دوقوم' و نحوه سرمایه گذاری در این منطقه مطرح و مورد بررسی های همه جانبه قرار گرفت.
اعضای هیات تجاری 40 نفره استان های البرز و همدان با هماهنکی اتاق مشترک ایران و عمان و به سرپرستی روسای اتاق های بازرگانی 2 استان به کشور عمان سفر کرده اند.
7411/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.