احمدعلی قنبرهراتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح قرار است تا 29 بهمن ماه در استان‌های مختلف کشور با حضور شخصیت‌­های برجسته، نویسندگان منتخب، اهالی فرهنگ و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی اجرا شود.
وی با بیان اینکه طرح « 40 قلم، 40 نویسنده » توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور پیشنهاد شده است، اظهار داشت: در این طرح از نویسندگان برتر در حوزه دفاع مقدس تجلیل می شود.
قنبرهراتی گفت: نویسنده برتر استان البرز در حوزه فرهنگ انقلاب ودفاع مقدس «احمد دهقان» معرفی شده که آیین تجلیل از این نویسنده نهم بهمن ماه با حضور مسئولان استان برگزار می شود.
احمد دهقان که متولد سال 1345 در کرج است دارای مدرک فوق لیسانس در رشته مردم شناسی بوده و نخستین رمان خود را با عنوان «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» در سال 1375 منتشر کرد.
از دیگر آثار این نویسنده ارزشی مأموریت تمام، لحظه‌های اضطراب، روزهای آخر، ستاره‌های شلمچه، گردان چهار نفره، هجوم، من قاتل پسرتان هستم، دشت‌بان، پرسه در خاک غریبه و بچه‌های کارون می باشد.
این نویسنده تا کنون موفق به دریافت جوایز جشنواره های 20 سال ادبیات داستانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 20 سال ادبیات پایداری برای نوشتن رمان سفر به گرای ۲۷۰ درجه شده است.
6156/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.